men va fan sluta whine om åldern! de finns ju vem som helst som kan uppföra sig bara om det vill! jag tycker alla på freeride är pretty much whiners allihopa alla tror att de e så vuxna å whinear på alla å skit! men palla ni är inte så vuxna nån av er/oss? liksom vilken vuxen gör forum posts om detta eller huvud taget whinerar om vad någon har skrivit i någe forum? alla tror att de är mognare än va de är på denna sidan, så unTRUE!!! usch banna mej for life! jag skiter vilket. det är ju bara så mycket whiners å claimers på denna sidan ändå! fett tråkigt, plus fett tråkigt att man får varingar av sånna löjliga saker som att de inte finns! men om man skulle träffa nån av moderatoerna på fyllan så sklkulle de nog va som vem som helst på denna sidan, men det är deras "plickt" att vara så himla serriiii! alla på freeride är så hilma freeride asså.. kan inte alla bara tagga ner å sluta whinea på allt å alla å bara skita i allt å bara chilla på allt, oj va ledsen jag blir någon skrattar i bräcka, det måste va mot mej jag är inge sjäv säker alls, ne men å vi måste infära ålders gränns... å sluta whine på folk som undrar vad man ska köpa!!
ALLA ÄR NYBÖJRARE NÅGONG GÅNG, TÄNK PÅ DE INNAN NI WHINEAR! ni som whinerar tror kanske ni e coola balla bra, men de finns alltid någon som är bättre än er här på freeride.. så sluta, slita för att vara så balla å kör erat race era majskorvar...
å just ja, ååååå han kan inte stava inför åldersgräns.. tror ni inte att någon älder än 13 har svårt att skriva eller? såååååååååå jääääääävla friiiiirajd asså! nästan att jag måste gråta! imorron ska jag fasen ta bort mitt konto för denna sidan är bara full av jävla whiners som tror att de är bättre än alla andra.. det är ingen laganda på denna sidan, å du kan inte stava å du suger ball å du är så omogen, å sluta skriv, å sluta gör inlägg utan att söka, liksom vem orkar söka!!!!!!!!
jag har ingen disrespect för johan å moderationerna å shit men vissa e lite konstiga men skit samma!..
men vissa borde fasen tänka på hur de tänker! palla tro att man e bättre än alla andra!!! såååååååå fett jävla less, jag pallar inte skriva rätt å vara så serious asså, ja tycker bara att det är för mycket, jag försöker inte bli polare med alla å sånt, jag gillar de jag händer med å chillar.. men hata mej för det det är lungt sverige har ju ytrandes frihet! å saker..
jag är inte social.
men folk behöver tagga ner på whineandet.. låt skidåkning tala för en.. serri en som e skit bra på skidor kanske har dyslexsi eller what ever, ska man intföra åldergräns då? han är ju född med det han har kanske mycket att säga ändå! sluta va så untrue!
gay