182 cm lång

LANDING

Ny medlem
182 cm lång
tjaba ! , hade bara lite funderingar ... jag är 15 år, cirka 182 cm lång , och väger runt 65 kg, e det normalt i skid/snowboard världen tycker ni? ja menar , finns det många som e så långa och är duktiga? ja tkr man bara ser en massa småttingar på typ 1.50 nu för tiden , hehe , jaja , det var bara lite funderingar !
ja vet inte , det kanske e många som e lika långa...
såå , hetsa inte upp er nu , skriv gärna hur långa ni är isånnafall .

mvh// chrisse

182 cm lång
jag är också 15 och är 175. Om man vill se mindre ut kan man ju testa att köpa längre skidor och go bigger :P

182 cm lång
men ju kortare man är desto lättare o då borde man ha lättare att komma runt o liknande, jag är 13 år och 183 lång. jag suger:P hoppas de e för jag e lång för då har jag ju en anledning till att jag e så dålig.

182 cm lång
Tricken ser "större" coolare ut om det är en lite större person som sätter något.
Så det är väl inget fel, själv är jag 1,87 och kan spinna lite =)

182 cm lång
Om det är som ni säger så finns det alltså en förklaring till att min kompis som är 195 ser ut som en ranglig midsommarstång när han åker.

182 cm lång
Men pojkar, längden har ingen betydelse..
JW är ganska lång, men han är ju inte apskit för det i hoppen.
Å andra sidan så är Sverre 170, max, och kör på 226cm skidor. Så det är väl snarare hur man behandlar sin åkstil och att utgå från kropp och förutsättningar som sätter gränser.

182 cm lång
jag tror kläderna har mycket med saken att göra, jag menar, ser du en lång snubbe i rätt tajta kläder tycker det flesta typ: Vilken tönt men om du ser en Harlaut kopia på 1.40 med kläder lika stora som snoop dog så tänker alla: Shit, han måste vara grym! eller?

182 cm lång
Petten sa:
jeppe du e ju kort medel längden i sverige är en 180 så de känns så konstit när människor säger att de e långa
haha blev fel.. 184 ska det vara.. har fan ingen riktig koll på hur lång jag är.. men nu vet jag.. om du nu va mej du syftade på:P

182 cm lång
alla kan ha snygg stil, men de är lättare om man är kort
alla kan bli bra åxå, de handlar om kontroll och teknik, inte längd,vikt och ålder
men klart, de är säkert lättare att få ^^ om man är mindre

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp