Feitaboogie
Ny medlem
2 alpes / La Grave
hola
noen som har vært der eller som er der nå og kan fortelle litt om forholdene er det gode forhold for offpiste åkning nå.
på forhånd takk!
noen som har vært der eller som er der nå og kan fortelle litt om forholdene er det gode forhold for offpiste åkning nå.
på forhånd takk!