2 alpes / La Grave

Feitaboogie

Ny medlem
2 alpes / La Grave
hola

noen som har vært der eller som er der nå og kan fortelle litt om forholdene er det gode forhold for offpiste åkning nå.

på forhånd takk!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp