2 skidåkande tjejer söker boende i alperna

Blubb

Ny medlem
Vi är två tjejer från Malmö som är intresserade att åka ner till alperna och säsonga i vinter.
Vi har kollat runt lite på boende och har kommit fram till att den bästa lösningen skulle varit att dela lägenhet med några andra lika härliga personer som oss!
Vi har inte bestämt vart vi vill åka (bara där finns snö och backar) Men vi har pratat om st Anton eller bad gastein, men kan mycket väl även tänka oss Frankrike också!

Finns det någon skidglad och possitiv människa där ute som kan tänkas att stå ut med oss en hel säsong?
Kom gärna med egna förslag då vi är väldigt flexibla.

Mvh Tora och carro

Tjaa! Jag är en glad och rolig kille på 21 år från Göteborg som vill till just St Anton eller Bad Gastein. Har tyvärr inga polare som vill säsonga så hade varit perfekt om det finns några sköna människor att åka med.

Jag har tänkt dra ner i hyfsad tid så man kan hitta hitta ett jobb och kanske boende om man inte löser det innan. Hör av er om ni tycker det låter bra och vill veta mer om mig! :)

Ha de gött!
Jerry

Tja!

Jag är en kille från Hörby som har ställt in siktet på Bad Gastein. Tänkte också dela boende med någon och har eventuellt boende på gång....Kanske något ni skulle kunna tänka er? Jag tänkte kicka ner i mitten på November någon, hade ju varit kul att bo med Skåningar:)

må väl!

Tja !
Är också rätt sugen på Bad Gastein. Men har inte så mycket koll på boende och den biten. Min ena ide är att köra ner och se om man kan hitta något på plats.
Kommer ifrån Höganäs.

Tjena!

Jag är också sjukt inställd på en vinter i st.anton eller liknande, spelar ingen större roll vart egentligen så länge det finns snö ;)
Skulle vara grymt kul att åka ner med bil om det vore möjligt (Annars flyg/tåg) och skapa ett minne för livet :)
Hör gärna av er om ni är intresserad!
Det är jag ensam som letar efter några sköna individer att resa och dela boende med.

mvh Majk

Vi har ingen speciell ort vi vill åka till, vi håller allt öppet! Såklart vill vi att det ska vara en lite större ort med fest i.. haha. Men klart BG st anton och val thorens är favoriterna!

Vi håller på att leta jobb via nätet och vi får se hur det går, annars får vi helt enkelt sticka ner och fixa arbete där nere. Tanken är att vi sticker ner efter den 22 nov! Så vi bor gärna med så många som möjligt så det blir billigare :)

Är det är ngn som har något tips på nån sida man kan gå in och kolla på lediga jobb?

Carro

halloj!

vi är två killar och en tjej som söker ytterligare två st till vårt boende i centrala St Anton, det är en stor lägenhet så vi tänkte få plats med iallfall 5 personer:) Vi tänkte dra dit i mitten/slutet av november nån gång. Dom andra två är skåningar och jag är från Piteå så det borde ju funka ! Vi åker dit och hoppas hitta jobb , fest och skidåkning är det som är på tapeten ! hör av er :)

Hej tjejer! Jag är en tjej på 19 och vill också ner. Har eventuellt en tjejkompis till som vill men det är inte 100 än.
Jag har också tänkt på val thorens eller st anton, så vi kanske kan diskutera det hela lite mer? om du vill kontakta mig via min hotmail så vore det superbra, kajsaandersson.r@hotmail.com
( är helsingborgare så vi är praktiskt taget skånska släktingar ;) haha.. )

Snödjup

Tillbaka
Topp