33 inches / 37 inches

33 inches / 37 inches
Tja!

Undrar om nån har en liknande bräda :

Isf, är den skön för aa freeride slides e.t.c

Har en Tan Tien o funderar på en sån :)

33 inches / 37 inches
Inte direkt men typ.. Den heter Loco 33 (Landyachtz) och det finns 35 och 37 också!

Men jagska köpa en komlpett Loco 33 så vet redan :)

33 inches / 37 inches
Öhhh? Vadå bättre... Allt är ju personligt och den är ju inte bättre utan bara längre eftersom det är samma modell men två olika längder.

Frågan är om det är just techslides du ska köra eller vanlig slide? :/

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Min tanke var ju att köpa en lite mindre och teknisk bräda, men vill också kunna köra vanliga slides fasst också techslides, så då känner jag att 37:an måste vara bäst för mig :)

33 inches / 37 inches
kanske inte är så stor vid närmare eftertanke.
och min bräda tog ner lika många koner på bredden som lamins...11cm på varje sida eller var det var hjälpte inte så mycket, var ju teknik som vann... och där borde jag vunnit, men fuck vettiga tävlingssystem :D

33 inches / 37 inches
Onödigt dyra? 1200 är ju fan gratis för ett par cnc-truckar :D

4400kr för Eriks Ronins är onödigt dyrt (dock värt varenda krona ;) )

Den enda jag vet som kör seriöst på tech slide är denna killen -> http://www.facebook.com/photo.php?f...0468149.-2207520000.1350942238&type=1&theater

Och vad jag kan se så kör han på TKP , så kör på indy truckarna

Lite bredare truckar om du gillar det, men det sen verkar ju loco 37 bara vara 9" bred så då fungerar ju enligt tabellen i länken 169 klockrent. http://www.sublimeboards.com/truckar/69-independent-stage-10-truck-215-183mm.html

Hjul så kan jag bara efter vad jag hört föreslå abec11 sublimes http://www.sublimeboards.com/abec11/180-abec-11-sublime-powerslides-62mm-100a.html

*BAM* Fet bräda incomming!

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Allt beror ju på vad man har för inkomst men 1200kr är inte mycket pengar för ett par Kvalitets truckar och longboard är en billig sport jämfört med skidor/snowboard som denna sidan inriktar sig mot vilket gör det ännu "billigare" :P

Både du o jag spangel har ju goggles som kostar ~ 2200kr :O

33 inches / 37 inches
Till skillnad från elprylar så ligger skateprylar på rekommenderade priser och alltså blir det inte billigare ju mer man letar om man inte har väldigt tur

33 inches / 37 inches
Nope :) Det enda du kan göra om du vill ha just den brädan från sverige är att maila landymatte och hålla tummarna

33 inches / 37 inches
Mitt tips är köp denna!

Www.sublimeboards.com/rayne/194-rayne-renegade.html

Extra kul att detta paketet som är helt suveränt är från sublimeboards, Henrique är värd varenda krona :)

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Satan vad fräscht! Den är bara 34,5 inches och indy's 159, men det funkar väll det med?:)

Och är den bra för lite smått downhill o slides tror du?:D Tack för tipset!

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Hämta? Den går garanterat att frakta hem till dörren om du vill det ;)

Om det går att köra slides? Jo det är väl brädans specialite :D

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Nice!

Snacka precis med några andra, och dem sa typ att jag skulle köpa vanliga hjul typ abec 11 flash 81 och andra truckar och sen när jag ska techslidea ta skate hjul.. Nu vet ja inte vad ja ska köpa längre.

33 inches / 37 inches
Eller så håller jag mig till paketet bara, det är ju bra för allt :) Borde hålla mig till paketet nu bara.

Lite som den här killen :

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Har aldrig ägt några flashbacks men jag tycker nog allt dom är lite överskattade med tanke på att dom är sideset och konas ner på nolltid :P

Är det tech slides som Fernando Yuppie och Sergio Yuppie kör så ska du definitivt köpa nått liknande det i paketet.

Vill du sen köra lite snabbare och vanligare slides så är det bara kolla köp och sälj gruppen på facebook och handla begagnade truckar och hjul för en billig peng :)

Förövrigt så kör ju Fernando på Sublime hjulen och TKP truckar som i paketet :D

edit: Såg precis att "några andra" = Zeke <3 , lyssna inte på vad han rekommenderar för hjul för han misshandlar allt :D:D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp