Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej! jag behöver lite hjälp med köp av bräda och undrar vad som är bäst för tricks och slides apex 37 carbon eller apex 34 2011.
tacksam för all hjälp!:D
mvh philip
Ska du ha original (som enligt mig är skräp) så kolla in apex 40 eller freeride 38 / 41 , mycket bättre för att tricksa och slidea än apex 34 / 37 pga mindre flex och bättre konkav samt kickar
Jag har ägt en apex 37 som var den bäst brädan jag haft!
Kör setupen: apex 37 carbon med Paris 180 truckar, bones kullager, Abec 11 Freerides 72mm 78A eller Orangatang Baluts verkar sköna. Annars är det många som kör på orangatang stimulus 70mm 80A, 83A eller 86A jag skulle rekommendera 80A isåfall!
Hur många brädor / vad för brädor har du ägt Pr0z? :D
Jag har bara ägt 3 men provat betydligt fler och skulle inte rekommendera en apex 37 före freeride 38 i slides och tricks syfte . Enda gången jag hade rekommenderat apex 37 före freeride 38 är om åkaren ska cruisa men det finns bättre brädor för båda åkstilarna