33 inches / 37 inches

33 inches / 37 inches
Fasst om man har en sån bräda, eller ja om jag skullle ha en sån skulle jag bara köra typ slides och då kanske det finns bättre.

FASST du fundera ju på den och du kör ju typ slides bara?:)

33 inches / 37 inches
jag kör freeride, både snabb och långsam, lite teknisk sliding, downhill, lite dancing och freestyle och lite skategrejer... :)

33 inches / 37 inches
ja, men vad har det med tech slide att göra? :D
alla tycker olika är kul, vissa tycker det är svinkul att cruisa, vissa vill köra tricks, vissa vill köra fort som fan... :) jag tror man kan ha riktigt roligt på en Machine! :)

33 inches / 37 inches
tycker det kan vara skönt att inte ha dubbelkick ofta, man behöver nästan aldrig två egentligen ;) och du har ju fortfarande tillräckligt för nose manuals och shovits lxm :)

33 inches / 37 inches
Har hafft fett svårt och bestämma mig asso :)

Men nu är ja fan mer inne på antingen Wolfshark, Comet grease hammer eller Comet grease shark, för sliding i ganska hög fart och lite freeriding :)

33 inches / 37 inches
somebody sa:
Spangel får väl anses vara lite partisk när det kommer till lush brädor..
Möjligt, men det ändrar inte att wolfsharken är ful och comet har dålig kvalité :D

Jag tycker att megalodon är lite smal, sen så har den ju ingen kick, men annars är den go o snygg :)

33 inches / 37 inches
Tja!

En fråga barre, på mrboard's paket kan man ha t.ex. caliber 158mm eller typ indy's 169, men funkar de då? de ä ju olika storlekar.

Ja har bestämt mig, ska ha Kanthakan :)

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
tror indys 169 är 156mm breda (eller nåt i den klassen). Namnet ljuger lite.

Du kan ju alltid maila/ringa mrboard och be dem lägga en truck o hjul på brädan så får du se hur brett det är! :)

33 inches / 37 inches
Okej, jo men alltså jag vet att indys 169 funkar för de har ju dem här :

Men hur kan då caliber 158mm funka? :)

Man kan dock bara välja caliber 158mm på mrboard så basically funkar de?

Loaded Kanthaka (8.875)

Senast ändrad:
33 inches / 37 inches
Skulle dock inte vilja påstå att volante är speciellt techslidiga men då gillar ju jag att köra på typ 86a baluts / moronga :rolleyes:

33 inches / 37 inches
jag har tydligen fel, calibers 158mm är rkp och är 50° :) tänk på att det är samma form som deras vanliga form, alltså inte tkp, som indys

Tillbaka
Topp