360.

Jibber_Skiz

Ny medlem
360.
Tjena, alltså jag har ett kanske ovanligt problem, klarar inte 360 =), kan göra 540 och 720, men inte 360 :O när jag kör 540 kör jag i ett big jump eller ett hopp som det går göra i och tar i så mycket det behövs, men när jag kör 360 så tar det stopp när kommit runt i 180 :S har försökt kolla runt på forumet och försökt som dom förklarat, klarar det ändå inte! som sagt, jag hoppar, kommer runt i 180 grader , sen stannar jag och landar :S

360.
tror att du sökt lite dåligt om du inte hittat^^ kolla även tricktipsen väldigt bra =)
men som sagt hoppa sen snurraru kolla med blicken sök efter landningen landa xD

360.
hazz1, tycker jag också :D, eller jag började inte att testa 3a, började med 5a ;P för jag "orkade" inte lära mig 3a just då, men nu känns det bara pinsamt när jag och polarna kör följa john och jag aldrig klarar 3a ;P,

vetinte om det här hjälper men, varje gång jag testat 3a har jag kört i små hopp :P, blir det större skillnad om jag kör i bigjump?, tänkte på air timen =)?

360.
hm.. satte min första 360 i onsdags så jag kanske inte är till så stor hjälp men kolla runt axeln, det var det jag märkte, så fort jag peppade till och värkligen tänkte på att kolla runt axeln det var den gången jag satte den.

360.
Jibber_Skiz sa:
hazz1, tycker jag också :D, eller jag började inte att testa 3a, började med 5a ;P för jag "orkade" inte lära mig 3a just då, men nu känns det bara pinsamt när jag och polarna kör följa john och jag aldrig klarar 3a ;P,

vetinte om det här hjälper men, varje gång jag testat 3a har jag kört i små hopp :P, blir det större skillnad om jag kör i bigjump?, tänkte på air timen =)?
Tvärtom ska man snurra 3a är typ ett litet hopp enklast. Då är det bara att ta i från kicken å snurra å inte behöva tänka på att överrotera :P

360.
har nästan samma problem, Jag klarade 3a förr, jag klarar 5a och sånt,l Men när jag gör 360 så över roterar jag och landar nästan på rygg!

Snödjup

Tillbaka
Topp