D
Deleted member 49603
Guest
4bi9 Killin' It
Kanske redan länkad? ja vad vet jag, den va iaf galet bra
Senast redigerad av en moderator:
Dit sega fanskap behövde du ens kommentera, du kan läsa klart å tydligt att jag till och med frågar om den vart länkad eller nått? sak samma kanske andra som inte sett den! fan va jag stör mig på folk som ska på å hacka om "gammla saker" hela jävla tiden!sweetpeace sa:
en 18åring borde väl veta bättre? ärligt talat, innan jag kollade hur gammal du var så tippade jag på 12-13 år, haha... xDsweetpeace sa:haha kul att se hur ni reagerar.
ungeför som du då...redrum sa:en 18åring borde väl veta bättre? ärligt talat, innan jag kollade hur gammal du var så tippade jag på 12-13 år, haha... xDsweetpeace sa:haha kul att se hur ni reagerar.
hahaha e du seriös med "va heter låten?".. bra musiksmakSKRATCH sa:Den e king .. switch backflipen ner på platån e ju fan lite sjuk och så frpntflipsen..BTW Vad heter låten?????..
hahhahaha ägd av WasterWaster sa:Dit sega fanskap behövde du ens kommentera, du kan läsa klart å tydligt att jag till och med frågar om den vart länkad eller nått? sak samma kanske andra som inte sett den! fan va jag stör mig på folk som ska på å hacka om "gammla saker" hela jävla tiden!sweetpeace sa:
Nästa gång kan du ju strunta i att kommentera å låta dom som inte sett den se den!
EDIT: den är upplagd för 6 dagar sedan, så om du tycker det är gammalt vafan är du då? uråldrig?
Han kanske har sånn musik smak? sluta klagaoskar-e sa:hahaha e du seriös med "va heter låten?".. bra musiksmakSKRATCH sa:Den e king .. switch backflipen ner på platån e ju fan lite sjuk och så frpntflipsen..BTW Vad heter låten?????..
sär skrivarnPetttter sa:Han kanske har sånn musik smak? sluta klaga
Tackar så mycket!The_ski_freak sa:E-40 & Keak Da Sneak - Tell Me When To Go
HAHAHAH, han kanske inte tycker låten är bra, bara att den är cool och skön, förresten så tycker jag det iaf. fett frään låt.oskar-e sa:hahaha e du seriös med "va heter låten?".. bra musiksmakSKRATCH sa:Den e king .. switch backflipen ner på platån e ju fan lite sjuk och så frpntflipsen..BTW Vad heter låten?????..