4bi9 Killin' It

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 49603
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 49603

Guest
4bi9 Killin' It
Kanske redan länkad? ja vad vet jag, den va iaf galet bra

Senast redigerad av en moderator:
4bi9 Killin' It
sweetpeace sa:
Dit sega fanskap behövde du ens kommentera, du kan läsa klart å tydligt att jag till och med frågar om den vart länkad eller nått? sak samma kanske andra som inte sett den! fan va jag stör mig på folk som ska på å hacka om "gammla saker" hela jävla tiden!

Nästa gång kan du ju strunta i att kommentera å låta dom som inte sett den se den!

EDIT: den är upplagd för 6 dagar sedan, så om du tycker det är gammalt vafan är du då? uråldrig?

Senast redigerad av en moderator:
4bi9 Killin' It
diggar dom som fan när dom kör med stavar..annars ser det förjävligt ut...tänker bara på gayboots när man kör utan stavar!!

keep the good old poles

4bi9 Killin' It
Gammal Gammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammalgammal

4bi9 Killin' It
Waster sa:
sweetpeace sa:
Dit sega fanskap behövde du ens kommentera, du kan läsa klart å tydligt att jag till och med frågar om den vart länkad eller nått? sak samma kanske andra som inte sett den! fan va jag stör mig på folk som ska på å hacka om "gammla saker" hela jävla tiden!

Nästa gång kan du ju strunta i att kommentera å låta dom som inte sett den se den!

EDIT: den är upplagd för 6 dagar sedan, så om du tycker det är gammalt vafan är du då? uråldrig?
hahhahaha ägd av Waster

oskar-e sa:
SKRATCH sa:
Den e king .. switch backflipen ner på platån e ju fan lite sjuk och så frpntflipsen..BTW Vad heter låten?????..
hahaha e du seriös med "va heter låten?".. bra musiksmak
Han kanske har sånn musik smak? sluta klaga

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp