4bi9 Slamina

christian_L

Ny medlem
4bi9 Slamina
Tänkte bara kolla om någon här på freeride har fått filmen än? Jag förhandsbeställde den direkt när freeride började sälja filmen och enligt 4bi9 skulle den börja skickas ut i slutet av september och det är ju snart en månad sen. Halva USA har ju hunnit se filmen nu ju.

peace

4bi9 Slamina
TheFibretech sa:
Den har ju kommit till freeride så den dimper nog ner i brevlådan vilken dag som hellst.
Jag kanske var otydlig men jag har ju beställt den ifrån freeride-shopen och eftersom 4bi9 började skicka ut i slutet av september så borde freeride fått in filmerna på deras lager. Tar ju inte en månad att skicka filmer från USA till Sverige. Max 2 veckor.

4bi9 Slamina
Men han svarade ju på din fråga, det har stått att man kan förhandsbeställa den här på Freeride.se tills nu, då det står att "Varan finns i lagret", alltså har de fått filmen nu och har troligtvis skickat den idag och då kommer den snart till dig.

4bi9 Slamina
OlofM sa:
Men han svarade ju på din fråga, det har stått att man kan förhandsbeställa den här på Freeride.se tills nu, då det står att "Varan finns i lagret", alltså har de fått filmen nu och har troligtvis skickat den idag och då kommer den snart till dig.
mm precis. freeride har inte haft filmen i lager många dagar...

4bi9 Slamina
fått min iaf =) riktigt bra, älskar 4bi9s filmer pga att det är mkt variation, dock lite mkt rails men många olika, extremt mycket urban handrails etc. mkt hemmagjord jibb osv, sjukt bra =)

Tillbaka
Topp