4BI9 - So Far, So Hood [Trailer]

Beställ här:
http://4bi9media.com/09/sfsh_pre.php

Är massa sjuka handrail trickz o feta bc kickers i den, kommer bli en riktigt bra film!
En stor skillnad från föra årets film, är att i den här filmen har alla fått sjuka trick och kommer säkert att få sjuka parter också.

Senast ändrad:
typ enda trailern jag har längtat efter:D och nu längtar man ju ännu mer efter filmen. roligast att se oscar tycker jag.. kul att det var anton musik i början med...:) verkar bli dope iallafall..

härligt,
Men ändo 4bi9 lyckas bara med sina små jibedits, vetinte var det är men tycker aldig deras långfilmer är vidare bra. Hoppas ni bryter trenden och att den här blir dope !

JesperEngstrom sa:
härligt,
Men ändo 4bi9 lyckas bara med sina små jibedits, vetinte var det är men tycker aldig deras långfilmer är vidare bra. Hoppas ni bryter trenden och att den här blir dope !
slamina va väl inte fy skam?

neej! varför ska alla trailers komma nu :( de är ju flera månader innan filmerna kommer, klarar inte att vänta!

soo sick! !

fanns en del fina klipp, men alldeles för mycket klänningar, hiphop och "hood" för att den ska gå hem hos mig.

Senast ändrad:
tkr det var den bästa trailern än så länge!

Vissa grejjer var ju sjuka, t.ex. att det såg ut som att en dude körde sw up på handrail och sen skulle jtransföööra liksom!

JesperEngstrom sa:
härligt,
Håller med! Det brukar vara så sjukt mycket åkar kärlek i deras småedits. Vilket gör att det blir kanske det bästa i film väg man kan se enligt mig.

OscarHarlaut sa:
Är massa sjuka handrail trickz o feta bc kickers i den, kommer bli en sjukt bra film!
En stor skillnad från föra årets film, är att i den här filmen har alla fått sjuka trick och kommer säkert att få sjuka parter också.
Sjukt sjukt alltså?

tycker faktiskt inte de va en så vidare bra trailer. men de är väl bra det. finns ju inge värre än en dålig film med bra trailer. jag hoppas den blir sick!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp