OlleHildingsson
Medlem
-
.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart ätbart men inte så gott som jag trodde det skulle bli. Nästa gång köper jag inte Euroshoppers köttbullar.egge87 sa:Håller på att laga mig en köttbullsomelett. Det kan bli en hit!
hur lagar du dina nudlar egentligen? micro?SimonThaJonsson sa:Icas Nudlar med kycklingsmak och sen behöver man bara vatten och en micro typ
Precis stupid DJavillberg sa:hur lagar du dina nudlar egentligen? micro?SimonThaJonsson sa:Icas Nudlar med kycklingsmak och sen behöver man bara vatten och en micro typ
JOO! qinnoa är fett gott. men jag brukar ta me mig en rullmacka me prästost å kalkonskinka, en frukt och en termos med varm choklad (allt detta när jag satsarPerkal sa:Mycket Fiber och kolhydrater och protiener! Så det blir cinoa, not.
Ett fet burgare.
Bra idéer. Korvvattnet går dessutom att använda till pulvermos om man vill variera sig lite i backen.SverigeTomten sa:SverigeTomtens egna skid-recepttips:
Morgonen: Gröt är bra för magen. Innehåller finfina fibrer och vitaminer
Under dagen: Kokt korv med bröd, det är ganska segt att koka upp vatten i backen så gör det hemma i stället. Koka upp vatten och häll det i din termos, ös ner korvarna i termosen. De kommer vara färdiga att äta efter 10 min men du behöver inte käka upp dem efter tio minuter, korvarna håller sig varma där inne under en väldigt lång tid och kommer inte heller bli överkokta.
Mitt på dagen: Nudlar, pasta eller liknande. Se "koka korv" fast småkoka pastan innan du lägger i dem i termosen, så att de kan bli mjuka och få plats.
På kvällen: Vad du vill, pizza tex.
Kom ihåg att fylla dina depåer lite då och då genom att äta banan, russin eller liknande
Man stoppar det i en burk med vatten i och låter det stå där ett litet tagIche sa:Precis stupid DJavillberg sa:hur lagar du dina nudlar egentligen? micro?SimonThaJonsson sa:Icas Nudlar med kycklingsmak och sen behöver man bara vatten och en micro typ