Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
180 grader skillnad!
Man ska helst tänka på nån snygg brud!
Jag har ingen aning! Om jag ska vara ärlig, men det är nog inte så stor skillnad bara att ta i lite mer när du flyger iväg och så kolla lite längre runt axeln tills du ser landnigen igen!
Det är inte mycket svårare, men det är faktiskt rätt stor skillnad.. på 540 ser du landningen efter 360 å då blir det hur kontrollerat som helst men på 720 landar du blint och det gör att det blir lite annorlunda, men runt axeln så fixar det sig,
det är faktist lite svårare, men det är bara att ta i så mycket du kan och snurra på.
så kommer det säkert gå bra. det är ju bara att inte tveka nått ..
Näe, men tänk på att ta i mer på rotationen mer och kolla runt axeln.
Man ser inte lansdningen på samma sätt som i en 540, jag tycker själv att det är skönare att landa switch. Och jag tycker inte att 720 var så mke svårare än 540. Så ta i mer och efter du har snurrat klart så försöker du att hitta landningen med blicken.
ja skulle faktiskt försöka me femma men tog i så mycket så ja komm runt te 720 sen satt den på andra elle tredje försöket fast ja tycker de e lättare me 5 man ser landningen mer men de e bara o snurra