.

pannkan62

Medlem
.
Tjenare jag hade tänkt göra ett eget märke som heter "Home
Made" fast i en annan stil. Vi kommer att göra fodrade västar i storlekar 80cm, 90cm och 105cm. Jag kommer lägga ut bilder på dom här på fr i mitt fotoalbum så ni får se hur dom ser ut. Men om ni tycker och tänker något så skulle det vara bra om ni skrev det här. Västarna kommer bli som en hood utan armar med foder. Ni får gärna komma med ider om hur dom ska se ut. priset kommer vara från 500kr till 800kr. Det beror lite på vad dom kostar att göra. Det är inte jag som syr dom utan min mamma.
//Kevin

.
jag har kollat på din hood du har i ditt fotoalbum, mudden runt midjan eller vad man ska säga är för lång och liksom sne, annars var hade tröjan en clean färg matchning.
Och du ska kanske lägga ner lite mer tid på namnet..

t

.
ok ska försöka komma på något nytt namn, men den i fotoalbumet är inte en sån och mudden blev för lång på armarna och där nere men snart är en väst klar;)

.
Du kommer inte få några mirakeltips på freeride och om du verkligen vill göra ett märke (krävs att du lägger ner tid, tid, tid, tid, tid, all din själ och 80% av ditt blod i form av tårar) så får jag känslan av att du vill göra billiga jiberish västar. Och svaret på dina frågor är att Jiberish har forskat i nästan 10 år och knytit kontakter minst lika länge för att i år kunna producera västar med 4 fickor och foder.

Home Made låter jävligt gaper i mina öron och det känns inte som att det är en så bra start. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig hitta ett passande namn.

Men om du verkligen vill starta eget så tycker jag att du ska börja med att hitta ditt material till allt (bättre kvalité på material än det vanliga är väldigt bra för då kan du sätta på en exklusiv stämpel på ditt märke och därför höja priserna lite = din lön blir lite högre).

När du har materialet så sätter du dig ner och tänker efter själv;

"Vad vill jag ha ut av en väst"
"Vad saknas på de jag har haft"
"Vad har varit bra med de västarna jag har haft"
"Vad vill kunderna se i en väst (här kan du fråga fr)"

Och när du har kommit på vad som ska göra din väst unik så måttar du upp skiten och syr noggrant så att det passar in i den del av marknaden du har som vision att fokusera på.

.
aasså inte för att vara kaxig, men assååå "hood utan armar" hellooo ? väst är just det och jag tror inte du behöver beskriva vad en väst är för ngt! :) peace

Tillbaka
Topp