I
IngemarH79
Guest
-
-
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror du verkligen det? =)johan sa:Denna tråd är som gjord för att spåras ur![]()
Jag kräver en motivering! (Utgår ifrån att du menar mej trots stavfelet)JL76 sa:Äkta troll är inte så många: jibberish, jag själv ibland under tidigare alias, icemann (?) och en handfull till
de som "aldrig tillför något till diskutionen. Är oförskämda, förolämpar, är allmänt barnsliga osv." är lite fler, typ majoriteten av freerides småjibbers, rent objektivt då...
Denna tråd är som gjord för att spåra ur*johan sa:Denna tråd är som gjord för att spåras ur
Dubbelprofiler är inte ok. Misstänker ni någon sådan så anmäl inlägget eller skicka iväg ett mail så kollar vi upp det.
Ber om ursäkt för min felstavning av dit namn,Jibberisch sa:Tror du verkligen det? =)johan sa:Denna tråd är som gjord för att spåras ur![]()
Jag kräver en motivering!JL76 sa:Äkta troll är inte så många: jibberish, jag själv ibland under tidigare alias, icemann (?) och en handfull till
de som "aldrig tillför något till diskutionen. Är oförskämda, förolämpar, är allmänt barnsliga osv." är lite fler, typ majoriteten av freerides småjibbers, rent objektivt då...
President går under namnet GlobalSiouX sa:Gunniz och president?![]()
För-all-del, ha mej kvar på din lista. Var inte så jag menade, ville bara ha en motivering. Man får tolka inlägg precis som man vill, mina mindre seriösa inlägg är ofta en reaktion på andra mindre seriösa inlägg.JL76 sa:Ber om ursäkt för min felstavning av dit namn,Jibberisch sa:Tror du verkligen det? =)johan sa:Denna tråd är som gjord för att spåras ur![]()
Jag kräver en motivering!JL76 sa:Äkta troll är inte så många: jibberish, jag själv ibland under tidigare alias, icemann (?) och en handfull till
vissa sarkasmdrypande inlägg kanske enbart var humoristiska utan någon tanke till reaktion? Då får jag väl stryka dig från listan, men felix stannar och han lär veta varför.
wordjohan sa:jag är ett troll
Man blir tårögd!Ace_DG sa:God Afton!
Enligt undertecknads uppriktiga och helt ärliga förmenande, torde författaren med innevarande inlaga aktivt inbjuda till exakt den infantila, och måhända i förstone betraktat, omogna respons som författaren i grunden förfasat sig över och sökt anmäla.
Okunnig om författarens bakgrund och historia i detta illustra Forum, anmodas författaren att fästa sin uppmärksamhet på det faktum att, under mer än ett decennium har här mången god holmgång utkämpats, ömsom i god ordning, ömsom i kakkfoni och kaos. Ordet är som bekant fritt för alla medborgare, ett språk är som bekant alltid i förändring, och vi lever i en demokrati där åsiktsfrihet råder.
Bara för du har enjohan sa:Denna tråd är som gjord för att spåras ur
Dubbelprofiler är inte ok. Misstänker ni någon sådan så anmäl inlägget eller skicka iväg ett mail så kollar vi upp det.
wordHammpus sa:wordjohan sa:jag är ett troll
wordsuperunknown sa:wordHammpus sa:wordjohan sa:jag är ett troll
Den dagen folk slutar vara idiotiska slutar jag vara "aggresiv".IngemarH79 sa:Jag motiverar SWO. Inläggen har på senare tid präglas av aggresivitet och föga eftertanke, sällan tillför de något till diskussionen.
WORD!JL76 sa:Äkta troll är inte så många: felix, jag själv ibland under tidigare alias, icemann (?) kapten stofil (finns han kvar) och en handfull till,
edit: glömde felix, hur nu det gick till...och Jibberisch bortplockad (tillsvidare iaf)
Det gör du rätt i!MedlemJapaner sa:Jag tar på mig det...
Whaaat!? Finns det "aggressiva" forumskribenter nu också?SWO sa:Den dagen folk slutar vara idiotiska slutar jag vara "aggresiv".IngemarH79 sa:Jag motiverar SWO. Inläggen har på senare tid präglas av aggresivitet och föga eftertanke, sällan tillför de något till diskussionen.
Då kommer du nog vara 'agressiv' ett bra tag till!SWO sa:Den dagen folk slutar vara idiotiska slutar jag vara "aggresiv".IngemarH79 sa:Jag motiverar SWO. Inläggen har på senare tid präglas av aggresivitet och föga eftertanke, sällan tillför de något till diskussionen.