Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om du håller musen på ''uppspelningsrutan'' så ser du att det står ''HD is on'' :Dmakafone sa:någon som vet hur det kan bli så bra kvalité?
höhöhöhöTmaister sa:om du håller musen på ''uppspelningsrutan'' så ser du att det står ''HD is on'' :Dmakafone sa:någon som vet hur det kan bli så bra kvalité?
vem är din son? du är ju bara 15, är det inte lite för faderskap? har du verkligen tänkt igenom ditt beslut?RailReppin sa:yeah son, wallisch är fan the man
va rolig du var då.. nej jag är inte farsaH-T sa:vem är din son? du är ju bara 15, är det inte lite för faderskap? har du verkligen tänkt igenom ditt beslut?RailReppin sa:yeah son, wallisch är fan the man
din dator är bajs?Front5 sa:jobbig edit. laggade som fan för mig. även när jag stängde av hd. vimeo är bajs
bättre kan du!H-T sa:vem är din son? du är ju bara 15, är det inte lite för faderskap? har du verkligen tänkt igenom ditt beslut?RailReppin sa:yeah son, wallisch är fan the man