ABOVE + Sebastianmedia.com - POPPIN'! [TEASER]

ST90

Medlem
Here we go.

Yup, Sebastianmedia.com + ABOVE Films gör en collab och producerar POPPIN'! 2009!

Teaser* för vår film denna säsong alltså.

http://www.vimeo.com/2948522 HD

Peace!

/Sebmedia, ABOVE + PCP

*Efter rättning av den allsmäktige Jeppenator.

Senast ändrad:
Åhhh fan kommer bli super nice :D Ni får komma till luleå i veckan så kör vi dom spots som finns kvar :D

Riktigt riktigt snygg trailer Sebastian! Vilket program gjorde du vinjetten i? :)

Galet Jake och Seb.. Ser verkligen framemot när denna film kommer.. När kan man förvänta sig att den kommer ? :D

Senast ändrad:
Grymt Sebovich n Jake! :D

Skulle varit lite längre, vet att du har material ;)
men grymt jobbat boys! Längtar redan!

Tack för propsen! Varför vi släppte den nu vet jag inte riktigt, kändes skoj iaf att få ut en teaser tidigt på säsongen! Sen blir det väl så att filmen kommer tidigare förhoppningsvis. Fast det ser vi ju. Hehe.

Lite kort, javisst, men vi tyckte det räckte bra så! :)

Sen att texten skulle se ut som slaminA! förstår jag verkligen inte vart du får ifrån? Är inte likt alls, eller ja, vet väl inte vilken text du menar men antar att du menar SlaminA! texten på covern till filmen.

Peace
/Seb & Jake

Senast ändrad:
detdär var en teaser.. inte en trailer.. stor skillnad! hahahha ^^

Bra redigerat som fan, snyggt filmat! men för kort.. jag ville se mera! känns inte som man blev sugen på att se den alls när de va typ hälften text å några hoppklipp i mitten bara.. tyvär! älskar alla era filmer ni gjort! men lite längre skulle inte skada! mera åkning!

filmen kommer förmodligen bli helt sinnessjuk! å de ser jag fram emot :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp