Abstinensbevär!!!

freeride_nu

Aktiv medlem
Abstinensbevär!!!
JAG BLIR TOKIG!!!!!!!!!!!!
Det värsta är när man kommer hem från sportlovet och vet att det i stort sett inte kommer att bli mer skidåkning den här säsongen. Kanske någon helg om man har tur!
Vad gör man??? Längtar ihjäl sig till nästa säsong...jag får en viss panikkänsla då.....usch ...ångest

Abstinensbevär!!!
Men som tur så finns det väldigt härlig sommarskidåkning att få... man åker helt enkelt till Riksgränsen eller Stryn där det är helt underbart.

Abstinensbevär!!!
Hei Mia!
Ikke vær lei deg!Det finnes mange muligheter selv om du ikke har ferie.Når våren kommer kan du dra til riksgransen eller Narvik,eller kanskje Folgfonna(ca.4,5 t. fra Oslo).Dessuten har du jo Åre,det skal være kjempe bra!Jeg har ca. 35 skidager til nå og håper på 80 før sesongen er slutt.
Skriv en mail til meg og fortell hvor du vil reise.
Utenfor vinduet mitt faller lett puddersnø,jeg gleder meg til helgen!

snøhvit hilsen fra Alexander

Abstinensbevär!!!
Ak och gor en sasong i alperna som jag. Just nu skriver jag fran Geneve flygplats dar jag jobbar varje lordag. Sa det blir 6 dagar lagg varje vecka

Abstinensbevär!!!
Jahaja,
du verkar vara en riktigt klok flicka du. Riksgränsen eller Stryn var det.
Är man fattig så får man bo i tält...
(jag är fattig) Men det funkar faktiskt jättebra det också.
I Riksgränsen har campingen, som består av en grusplan utan någon som helst möjlighet att trycka ner tältpinnar i, en jättefin tvättstuga, som går utmärkt att sova i en natt eller två, då vattenpölarna inne i tältet börjar likan gigansika sjöar.

/ Tomas da boarder Tengnér

Abstinensbevär!!!
...så fort man har slutat gymnasiet så bär det självklart av till Alperna.
Men innan dess så får man gå och längta tills loven kommer. Och visst kan man åka till stryn eller nåt men det är ju i sommar i sånt fall...Är mkt avundsjuk på alla som bor i Alperna eller får åka skidor så ofta...

Tillbaka
Topp