S
sprayerbc
Guest
äckligt eller inte
vissa säger att de e äckligare att hoppa o inte göra nåt en o typ göra en 360 lr 540
vad tycker ni????
vad tycker ni????
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nästan värt att lägga in de du nyss skrev i dendär citat-tråden, för de va fan de rörigaste jag någonsin läst..KruxeliduX sa:om man kör en 3a på första hoppet så e de ju äckligt för man vet inte hur farten är riktigt.. men om man redan hoppat så e d e ju sjukt mkt äkligare att flyga vanligt.. Om man gör en 3a å känns det ju som att man har mkt mindre airtime.. gör man en 7a i ett litet hopp så känns det ju som att man hoppar på marken men om man gör det i ett stoort hopp så känns det som att man gör det i ett hopp där det känns som att man inte har så mkt airtime när man gör en 3A i ett hoppp som det känns som att man har mkt airtime i när man hoppar vanligt... aight ??
14 cm i diameter långStepup sa:Nödvändig tråd kanske vi ska starta en HUr lång är erna längsta trådrulle tråd
pls, du är löjlig !Stepup sa:Nödvändig tråd kanske vi ska starta en HUr lång är erna längsta trådrulle tråd och en Min arm är bruten är din? tråd LÅS nån
Haha, sjukt rörigt och svårt att förståKruxeliduX sa:om man kör en 3a på första hoppet så e de ju äckligt för man vet inte hur farten är riktigt.. men om man redan hoppat så e d e ju sjukt mkt äkligare att flyga vanligt.. Om man gör en 3a å känns det ju som att man har mkt mindre airtime.. gör man en 7a i ett litet hopp så känns det ju som att man hoppar på marken men om man gör det i ett stoort hopp så känns det som att man gör det i ett hopp där det känns som att man inte har så mkt airtime när man gör en 3A i ett hoppp som det känns som att man har mkt airtime i när man hoppar vanligt... aight ??
off topic: haha, hur hög är du egentligen:PKruxeliduX sa:om man kör en 3a på första hoppet så e de ju äckligt för man vet inte hur farten är riktigt.. men om man redan hoppat så e d e ju sjukt mkt äkligare att flyga vanligt.. Om man gör en 3a å känns det ju som att man har mkt mindre airtime.. gör man en 7a i ett litet hopp så känns det ju som att man hoppar på marken men om man gör det i ett stoort hopp så känns det som att man gör det i ett hopp där det känns som att man inte har så mkt airtime när man gör en 3A i ett hoppp som det känns som att man har mkt airtime i när man hoppar vanligt... aight ??
på tok för hög för att han själv ska förstå vad han snackar om :Shyllengren sa:off topic: haha, hur hög är du egentligen:PKruxeliduX sa:om man kör en 3a på första hoppet så e de ju äckligt för man vet inte hur farten är riktigt.. men om man redan hoppat så e d e ju sjukt mkt äkligare att flyga vanligt.. Om man gör en 3a å känns det ju som att man har mkt mindre airtime.. gör man en 7a i ett litet hopp så känns det ju som att man hoppar på marken men om man gör det i ett stoort hopp så känns det som att man gör det i ett hopp där det känns som att man inte har så mkt airtime när man gör en 3A i ett hoppp som det känns som att man har mkt airtime i när man hoppar vanligt... aight ??
Henke vet nog vad han pratar om! Fast det är nog också någonting som man tycker olika. Jag föredrar att hoppa straight första gången, sedan en trea och sedan kör jag påhHarlaut sa:straight air är mkt mindre läskigt i stora hopp!!
straight air kan du ju bara flytta och njuta, snurra måste du tänka på att corken inte är för snabb.. (stora hopp)
Haha precis så gör jag också =). Men om det är nått litet skithopp så kör jag på med nått trick direktRobint sa:Henke vet nog vad han pratar om! Fast det är nog också någonting som man tycker olika. Jag föredrar att hoppa straight första gången, sedan en trea och sedan kör jag påhHarlaut sa:straight air är mkt mindre läskigt i stora hopp!!
straight air kan du ju bara flytta och njuta, snurra måste du tänka på att corken inte är för snabb.. (stora hopp)
Man måste va lika smart som mig för att förstå vad jag pratar omBjorsberg sa:på tok för hög för att han själv ska förstå vad han snackar om :Shyllengren sa:off topic: haha, hur hög är du egentligen:PKruxeliduX sa:om man kör en 3a på första hoppet så e de ju äckligt för man vet inte hur farten är riktigt.. men om man redan hoppat så e d e ju sjukt mkt äkligare att flyga vanligt.. Om man gör en 3a å känns det ju som att man har mkt mindre airtime.. gör man en 7a i ett litet hopp så känns det ju som att man hoppar på marken men om man gör det i ett stoort hopp så känns det som att man gör det i ett hopp där det känns som att man inte har så mkt airtime när man gör en 3A i ett hoppp som det känns som att man har mkt airtime i när man hoppar vanligt... aight ??
sant men man vill ändå inte snurra första hoppet direkt. känns som man har törre koll på landningne på en straightRoppilu sa:instämmer faktiskt, man ser inte likamycke å hinner inte tänka lika mycke för man fokuserar på tricket![]()