ska vi göra en klubb? för jag känner likadant..........jeppenator sa:JÄVLA ANTNÄS
jag är anti antnäs!
sluta posta så fula filmer, jag blir deprimerad. ångest och tvångstankar är vad ni skapar hos folk
vi startar en anti antnäs klubbenStepup sa:ska vi göra en klubb? för jag känner likadant..........jeppenator sa:JÄVLA ANTNÄS
jag är anti antnäs!
sluta posta så fula filmer, jag blir deprimerad. ångest och tvångstankar är vad ni skapar hos folk
!odlander-M sa:vi startar en anti antnäs klubbenStepup sa:ska vi göra en klubb? för jag känner likadant..........jeppenator sa:JÄVLA ANTNÄS
jag är anti antnäs!
Freerides AA.
förutom att rasism inte har ngn anledning. det har anti-antnäs.Addej sa:Och detta med "Freerides AA" tycker jag ör en väldigt alvarlig utfrysning. Nästan Rasistiskt...
Det är klart rasism har anledning, fördommar heter det. Och vad är anledningen med anti-antnäs då? Du har inte ens någon anledning att ge oss kommentarer eller ens öppna tråden om du inte vill, det är ditt val.Huggybear sa:förutom att rasism inte har ngn anledning. det har anti-antnäs.Addej sa:Och detta med "Freerides AA" tycker jag ör en väldigt alvarlig utfrysning. Nästan Rasistiskt...