Addes fet vurpa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Addes fet vurpa
Fet vurpa = tre tänder utslagna, två krossade revben, brutna handleder, superpungkross på rail.

Addes "fet vurpa"(konstig särskrivning av någon anledning) = inte fet

Addes fet vurpa
? knappast fet vurpa, han skratta ju fan efter.. ska man det efter en "fet vurpa"? då ska man väll snarare lägga sig ner på marken och be till gud och tycka att livet är ett helvete..

Addes fet vurpa
JÄVLA ANTNÄS

jag är anti antnäs!

sluta posta så fula filmer, jag blir deprimerad. ångest och tvångstankar är vad ni skapar hos folk

Addes fet vurpa
har ni inget bättre för er i antnäs än och lägga upp en massa skräp i forumet?

Addes fet vurpa
jeppenator sa:
JÄVLA ANTNÄS

jag är anti antnäs!

sluta posta så fula filmer, jag blir deprimerad. ångest och tvångstankar är vad ni skapar hos folk
ska vi göra en klubb? för jag känner likadant..........

Addes fet vurpa
Men herregud, detta var ju inte ens ett Antnäs Gangsters production. Detta lade ju Simon upp bara för att det är så jävla fult och skrattretande. Håller med om att det inte är en crash, men hör bara ljudet jag ger ifrån mig. Och detta med "Freerides AA" tycker jag ör en väldigt alvarlig utfrysning. Nästan Rasistiskt...

Addes fet vurpa
Huggybear sa:
Addej sa:
Och detta med "Freerides AA" tycker jag ör en väldigt alvarlig utfrysning. Nästan Rasistiskt...
förutom att rasism inte har ngn anledning. det har anti-antnäs.
Det är klart rasism har anledning, fördommar heter det. Och vad är anledningen med anti-antnäs då? Du har inte ens någon anledning att ge oss kommentarer eller ens öppna tråden om du inte vill, det är ditt val.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp