L
lappfan
Guest
Adode Photoshop Cs2.
Vet nån hur man gör när man ska tex lacka om en cykel ram i photoshop cs2 ?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har du lärt dig några andra saker att göra i photoshop, eller vill du lära dig?lappfan sa:har nu lärt mej några andra tips på vad man kan göra i photoshop ?
Tryck på F1 isflappfan sa:vill lära mej tips ?
Polygonal såklartlappfan sa:när ni lackar om annväder ni
lasso tool
polygonal lasso tool
eller magnetic lasso tool ?
är det ens nån skillnad på cs2 och cs3? har hört att det enda dom ändrat är trollstaven?Deespin sa:Tänkte bara ställa en fråga när vi ändå håller på:
Är det nån som vet om det går att ladda ner språkpaket på svenska till cs3?
Jag kör med engelska nu, och i juni kommer det ju på svenska, men det skulle vara bra om man bara behövde ladda ner språkpaket, så man slipper "köpa" cs en gång till på svenska?
Jo, det är större skillnad på cs2 och cs3 än cs1 och cs2.Sjogras sa:är det ens nån skillnad på cs2 och cs3? har hört att det enda dom ändrat är trollstaven?Deespin sa:Tänkte bara ställa en fråga när vi ändå håller på:
Är det nån som vet om det går att ladda ner språkpaket på svenska till cs3?
Jag kör med engelska nu, och i juni kommer det ju på svenska, men det skulle vara bra om man bara behövde ladda ner språkpaket, så man slipper "köpa" cs en gång till på svenska?
Jalappfan sa:nån som vet hur man gör 3d saker i cs2 ?
Jalappfan sa:nån som vet hur man fixar chromad text ?
jo, men jag läste att det inte kommer ut föräns i juni på svenska, så vi får väntaSjogras sa:eller www.abstractfonts.com där brukar jag tanka fonts
jaha nu har man "köpt" photoshop cs3! funkar grymt! =) o deespin, säg till om du fixar svenska
jepp =) har du kommit underfund med 3d grejerna? har ju iofs inte tittat så mycket. Jaja, nu är man sysselsatt et par månader framåt :pDeespin sa:jo, men jag läste att det inte kommer ut föräns i juni på svenska, så vi får väntaSjogras sa:eller www.abstractfonts.com där brukar jag tanka fonts
jaha nu har man "köpt" photoshop cs3! funkar grymt! =) o deespin, säg till om du fixar svenska![]()
jo, det är bara att importera en .3ds bildSjogras sa:jepp =) har du kommit underfund med 3d grejerna? har ju iofs inte tittat så mycket. Jaja, nu är man sysselsatt et par månader framåt :pDeespin sa:jo, men jag läste att det inte kommer ut föräns i juni på svenska, så vi får väntaSjogras sa:eller www.abstractfonts.com där brukar jag tanka fonts
jaha nu har man "köpt" photoshop cs3! funkar grymt! =) o deespin, säg till om du fixar svenska![]()