tallialli sa:
Riktigt osköna kommentarer. Ska ni vara bittra kan ni väl sitta hemma och vara otrevliga istället för att komma och sprida ut eran skit här..
Mitt tips är att få tag på lite alkohol, åk upp på berget med en högtalare och spadar och bygg ihop detta. När ni sedan har byggt upp detta försöker ni bjuda in folk till er egna afterski. Skriv ut och fråga på jodel (om någon använder det i Åre?), matcha med folk på tinder och bjud in eller fråga lite andra gäng på berget som ser ut att kunna vara intresserade. Men glöm inte om ni ska göra detta, städa upp ordentligt efter er, skräp hör verkligen inte hemma i naturen.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/dbdfdd6aba69a8a597abca3ce6526745.jpg[/url]
Nu är det väl ändå ingen som direkt verkar ha vänt sig mot det förslag du kommer med. Tror nog ingen hade klagat på om TS hade skrivit och frågat efter något skönt ställe att bygga en snösoffa och sedan undrar om det finns någon skön spellista att spela samtidigt som man bjuder in förbiåkande till lite gött häng.
Det jag gissar att dom flesta vänder sig mot är "kom med förslag på en bar i Åre som skiter i lagen om att inte sälja alkohol till minderåriga". Sen kanske det är så att kompisgänget bara vill in och hänga lite på en nattklubb helt nyktra utan att köpa något (finns ingen lag om att man inte får vistas i lokalen så länge man inte serveras) och isf all heder åt dom (inte lätt att ha kul på klubb nykter enligt mig själv).
Sen kan man tycka vad man vill om lagen och jag har själv varit på krogen när jag var 16 (var med några äldre kompisar och vi mest bara gick in och tog några öl i lugnan ro).
Sen kanske folk ska tänka lite på forumreglerna som inte tillåter att
"Uppmana till straffbara handlingar eller sprida någon annan persons uppmaning till brott."