Andreas80 Aktiv medlem 2011-02-26 Ager Stefan Stubai drop PTTP (Sjukaste jag sett) #1 Kanske postad förut Är den fejk känns helt galet att kameran håller på hjälmen och att han överlever? Sjukt klipp iaf Senast ändrad: 2011-02-26
Kanske postad förut Är den fejk känns helt galet att kameran håller på hjälmen och att han överlever? Sjukt klipp iaf
Nojlas Aktiv medlem 2011-02-26 Ager Stefan Stubai drop PTTP (Sjukaste jag sett) #3 Hur tänkte han när han valde att ta på sig skidorna där? Man behöver ju inte sitta med facit i hand för att inse att det är riskabelt...
Hur tänkte han när han valde att ta på sig skidorna där? Man behöver ju inte sitta med facit i hand för att inse att det är riskabelt...
bois Medlem 2011-02-26 Ager Stefan Stubai drop PTTP (Sjukaste jag sett) #4 Att han fick kontroll vid 1:10 var nog rätt så bra..
Oldschoolsurfer Ny medlem 2011-02-26 Ager Stefan Stubai drop PTTP (Sjukaste jag sett) #5 Typiskt skidåkare
FF Aktiv medlem 2011-02-26 Ager Stefan Stubai drop PTTP (Sjukaste jag sett) #6 vilken jävla resa :-/ men det var tur att han kom ihåg att cranka upp bindningarna så de sitter kvar när man är ute och "åker exponerat"..
vilken jävla resa :-/ men det var tur att han kom ihåg att cranka upp bindningarna så de sitter kvar när man är ute och "åker exponerat"..