LSDinliner
Medlem
Aggressive inline
Är det någon som åker inlines här??
kul...50cent sa:jag åker fett inlines
åkte på ett halft dollarmynt och gjorde triple frontflip to riail to pretzel backflip
hur gammal var du sa du ?50cent sa:jag åker fett inlines
åkte på ett halft dollarmynt och gjorde triple frontflip to riail to pretzel backflip
Shit va goett att vi fått oss en alldeles egen thug på freeride! Jag tror jag sett dig föriut förresten.. Va det på Lunarstorm?50cent sa:jag åker fett inlines
haha, saknar ord till den ,, grymt setermannen!Setermannen sa:Shit va goett att vi fått oss en alldeles egen thug på freeride! Jag tror jag sett dig föriut förresten.. Va det på Lunarstorm?50cent sa:jag åker fett inlines
joo nog måste det alltid finnas nått ställe att åka på i umeå :D. det finns ju massvis :P.Brandelind sa:ja men inte agressive. skulle vilja åka sånt men det finns inget ställe man kan åka på i Umeå..
Är du i samma Crew som Ostersundjibber och Jibblord? För då får man fan passa sig så du inte wastar mig med din Glock50cent sa:om ni muckar så ska ja ge er ala på freeride en kock näve stryk>!