Aggressive inline

Aggressive inline
Skojar du eller? Typ jämt!! Kör på ett par STI Pro...
Om du bor i sthlm skulle vi ju kunna rulla nån gång!

Peace!

Aggressive inline
ja men inte agressive. skulle vilja åka sånt men det finns inget ställe man kan åka på i Umeå..

Aggressive inline
självklart:) har ett par gamla roces street och jibbar rundor med just nu i chamonix, ganska skoj faktiskt, de ar lite små med tanke på att jag köpte de för ca 3 år sedan, men snygga och bra slitna, precis som de ska vara:)

Aggressive inline
det e klart att man åker d!!!!!! har ett par USD!!!
grymt sköna..... var det något specielt du undrade över lr????

//Smek

Aggressive inline
Självklart åker man inlines. Det är ju grymt kul och så är det bra träning också. Brukar åka långa sträckor men också köra inlinehockey vilket är ruggit roligt.

Aggressive inline
jag spelar hockey på elitnivå :P så ja kna åka inlines VÄLDIGT bra nej egentligen suger ja hårt , på hockey oxå - dt e dator + skidor som gäller 4 411 101 @ u 64J5

Aggressive inline
O Ja!!! Fick ett par riktigt shyssta av en landhockey killa i Canada. Det är det bästa färdmedlet. Hur så??

Aggressive inline
Brandelind sa:
ja men inte agressive. skulle vilja åka sånt men det finns inget ställe man kan åka på i Umeå..
joo nog måste det alltid finnas nått ställe att åka på i umeå :D. det finns ju massvis :P.

Joo självklart att man åker inlines ;). Det är ju svin roligt! :D.

Funderar på att köpa ett par nya. REMZ 07 TWO. nån som har sånna?, isf skriv i min gb och berätta lite information, ifall dom är sköna o lätta osv :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp