aggressive inlines tips

Myrre

Ny medlem
aggressive inlines tips
jag och en polare funderar på köpa ett par aggressive inlines, får ej vara för dyra och vi är
nybörjare så vi behöver inte några pro saker

tackar för svar

peace out

aggressive inlines tips
k2 har några sköna modeller.. eller salomon.. duger bra för nybörjare.. gå in på närmaste stadium eller inte sport eller liknande!

VARNING!
köp absoulut inte warp eller crazy creak.. dom är så dåliga!.. hade sånna förut.. blev bara missnöjd!... men bästa skulle va å snacka me personal på nån sport affär!

aggressive inlines tips
okej får gå och kolla när man far in till centrum då =) men vad går dom på ungefär då? i pris då allså?

aggressive inlines tips
jadu.. ett par dåliga warp ligger kanske runt 600!:-

men bra inlines ligger kanske runt 1000 lappen.. om detta är lite för mycket pengar..(skulle jag tycka) så kan man juh alltid kolla på blocket och liknande..

jag har ett par begangnade själv å de är inge fel alls på dom!:D

aggressive inlines tips
köp salomon ligger på kanske 700-800 kr och dom är riktiga kvalitet grejjer alla modeller har UFS så om nån del på skridskon går sönder är det bara att byta ut den

aggressive inlines tips
jeppenator sa:

men bra inlines ligger kanske runt 1000 lappen.. om detta är lite för mycket pengar..(skulle jag tycka) så kan man juh alltid kolla på blocket och liknande..

Ett par BRA inlines, i meningen bra att dom håller och inte är noobskit, kostar runt 2000, kolla runt lite på www.grindhouse.de , det är en bra affär där många av mina polare har beställt sina ifrån. bor du annars i sthlm så finns det powerslide.se

mitt tips är att du först köper ett par riktiga skitinlines för att testa om du ens tycker att det är roligt, så kan du bara köpa ett par bra sen om du vill det.
Mellanting är ofta lika dåliga som de billiga!

aggressive inlines tips
joakim N ja det är sant att jag kan köpa ett par skit för att se om det är rolig men vi ska fundera på detta =) tack för tipsen gubbs

aggressive inlines tips
JoakimN sa:
jeppenator sa:

Ett par BRA inlines, i meningen bra att dom håller och inte är noobskit, kostar runt 2000, kolla runt lite på www.grindhouse.de , det är en bra affär där många av mina polare har beställt sina ifrån. bor du annars i sthlm så finns det powerslide.se

mitt tips är att du först köper ett par riktiga skitinlines för att testa om du ens tycker att det är roligt, så kan du bara köpa ett par bra sen om du vill det.
okej men jag köpte ett par rollerblade alpa för 1000+.. dom är väl endå inge noob skit.. köpte dom visserligen av en polare.. men de finns säkert nån annan som har BRA inlines för 1000 lappen!

aggressive inlines tips
sha ja å nåra kompisar gick och köpte salomon för nån månad sen... dom köpte sina på intersport för 800!
då gick jag och kollade på stadium och köpte ett par exakt likadana salomon för 700! dom funkar assbra! railar bra som fan me dom..

aggressive inlines tips
inte pro...

du kan ju försöka med salomon team skate, de är inte lltför dyra men är mycket bra. åkte själv på salomon st pro före de blev för små. i stadium får man ju warp, som är ett ok märke att börja med, de är kanske inte så hemskt snygga men de funkr som de ska.
skall du ha nåt bättre så finns salomon vinny minton pro, xsjado, razors, usd, deshi, remz, rollerblade, k2 ( har också några nybörjar modeller ),
jag fick mina xsjados för 130 euro, vad det sen är i kronor vet jag inte ??

aggressive inlines tips
Hjalle_S sa:
köp salomon ligger på kanske 700-800 kr och dom är riktiga kvalitet grejjer alla modeller har UFS så om nån del på skridskon går sönder är det bara att byta ut den
jo håller med. hade ett par sådana nyss men sålde dom så jag fick råd till nny skajtboard:D

aggressive inlines tips
JibbuztR sa:
inte pro...

du kan ju försöka med salomon team skate, de är inte lltför dyra men är mycket bra. åkte själv på salomon st pro före de blev för små. i stadium får man ju warp, som är ett ok märke att börja med, de är kanske inte så hemskt snygga men de funkr som de ska.
skall du ha nåt bättre så finns salomon vinny minton pro, xsjado, razors, usd, deshi, remz, rollerblade, k2 ( har också några nybörjar modeller ),
jag fick mina xsjados för 130 euro, vad det sen är i kronor vet jag inte ??
skulle bara rätta till att det var230 euro

aggressive inlines tips
köp mina<!! pro inlines å ja köpte dom från norge för 1300 du får dom för 500! skriv ett fr mail till mig så får ni bilder dom e skit fräscha för jag har inte kört nått me dom alls typ

aggressive inlines tips
jeppenator sa:
JoakimN sa:
jeppenator sa:

okej men jag köpte ett par rollerblade alpa för 1000+.. dom är väl endå inge noob skit.. köpte dom visserligen av en polare.. men de finns säkert nån annan som har BRA inlines för 1000 lappen!
håller med, ett par bra ligger runt 2000, men är man nybörjare så räcker det med ett par för runt 1300-1500 :D det beror ju helt på hur mkt man ska åka också!:)

aggressive inlines tips
jibber97 sa:
jeppenator sa:
JoakimN sa:

håller med, ett par bra ligger runt 2000, men är man nybörjare så räcker det med ett par för runt 1300-1500 :D det beror ju helt på hur mkt man ska åka också!:)
På den tiden som den här tråden startades fick man en ny mindre bil för runt 2000

aggressive inlines tips
hyllengren sa:
jibber97 sa:
jeppenator sa:
På den tiden som den här tråden startades fick man en ny mindre bil för runt 2000
Haha :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp