Ett par BRA inlines, i meningen bra att dom håller och inte är noobskit, kostar runt 2000, kolla runt lite på www.grindhouse.de , det är en bra affär där många av mina polare har beställt sina ifrån. bor du annars i sthlm så finns det powerslide.sejeppenator sa:jadu.. ett par dåliga warp ligger kanske runt 600!:-
men bra inlines ligger kanske runt 1000 lappen.. om detta är lite för mycket pengar..(skulle jag tycka) så kan man juh alltid kolla på blocket och liknande..
jag har ett par begangnade själv å de är inge fel alls på dom!:D
okej men jag köpte ett par rollerblade alpa för 1000+.. dom är väl endå inge noob skit.. köpte dom visserligen av en polare.. men de finns säkert nån annan som har BRA inlines för 1000 lappen!JoakimN sa:Ett par BRA inlines, i meningen bra att dom håller och inte är noobskit, kostar runt 2000, kolla runt lite på www.grindhouse.de , det är en bra affär där många av mina polare har beställt sina ifrån. bor du annars i sthlm så finns det powerslide.sejeppenator sa:jadu.. ett par dåliga warp ligger kanske runt 600!:-
men bra inlines ligger kanske runt 1000 lappen.. om detta är lite för mycket pengar..(skulle jag tycka) så kan man juh alltid kolla på blocket och liknande..
mitt tips är att du först köper ett par riktiga skitinlines för att testa om du ens tycker att det är roligt, så kan du bara köpa ett par bra sen om du vill det.
Mellanting är ofta lika dåliga som de billiga!
jo håller med. hade ett par sådana nyss men sålde dom så jag fick råd till nny skajtboard:DHjalle_S sa:köp salomon ligger på kanske 700-800 kr och dom är riktiga kvalitet grejjer alla modeller har UFS så om nån del på skridskon går sönder är det bara att byta ut den
skulle bara rätta till att det var230 euroJibbuztR sa:inte pro...
du kan ju försöka med salomon team skate, de är inte lltför dyra men är mycket bra. åkte själv på salomon st pro före de blev för små. i stadium får man ju warp, som är ett ok märke att börja med, de är kanske inte så hemskt snygga men de funkr som de ska.
skall du ha nåt bättre så finns salomon vinny minton pro, xsjado, razors, usd, deshi, remz, rollerblade, k2 ( har också några nybörjar modeller ),
jag fick mina xsjados för 130 euro, vad det sen är i kronor vet jag inte ??
håller med, ett par bra ligger runt 2000, men är man nybörjare så räcker det med ett par för runt 1300-1500 :D det beror ju helt på hur mkt man ska åka också!jeppenator sa:okej men jag köpte ett par rollerblade alpa för 1000+.. dom är väl endå inge noob skit.. köpte dom visserligen av en polare.. men de finns säkert nån annan som har BRA inlines för 1000 lappen!JoakimN sa:Ett par BRA inlines, i meningen bra att dom håller och inte är noobskit, kostar runt 2000, kolla runt lite på www.grindhouse.de , det är en bra affär där många av mina polare har beställt sina ifrån. bor du annars i sthlm så finns det powerslide.sejeppenator sa:jadu.. ett par dåliga warp ligger kanske runt 600!:-
mitt tips är att du först köper ett par riktiga skitinlines för att testa om du ens tycker att det är roligt, så kan du bara köpa ett par bra sen om du vill det.
Mellanting är ofta lika dåliga som de billiga!
På den tiden som den här tråden startades fick man en ny mindre bil för runt 2000jibber97 sa:håller med, ett par bra ligger runt 2000, men är man nybörjare så räcker det med ett par för runt 1300-1500 :D det beror ju helt på hur mkt man ska åka också!jeppenator sa:okej men jag köpte ett par rollerblade alpa för 1000+.. dom är väl endå inge noob skit.. köpte dom visserligen av en polare.. men de finns säkert nån annan som har BRA inlines för 1000 lappen!JoakimN sa:Ett par BRA inlines, i meningen bra att dom håller och inte är noobskit, kostar runt 2000, kolla runt lite på www.grindhouse.de , det är en bra affär där många av mina polare har beställt sina ifrån. bor du annars i sthlm så finns det powerslide.se
Mellanting är ofta lika dåliga som de billiga!![]()
Hahahyllengren sa:På den tiden som den här tråden startades fick man en ny mindre bil för runt 2000jibber97 sa:håller med, ett par bra ligger runt 2000, men är man nybörjare så räcker det med ett par för runt 1300-1500 :D det beror ju helt på hur mkt man ska åka också!jeppenator sa:okej men jag köpte ett par rollerblade alpa för 1000+.. dom är väl endå inge noob skit.. köpte dom visserligen av en polare.. men de finns säkert nån annan som har BRA inlines för 1000 lappen!![]()