Aik Aik Aik

• Trådstartare Trådstartare Wallstedt
  • Start datum Start datum
W

Wallstedt

Guest
Aik Aik Aik
Som alla vet så är AIK bäst i Sverige för tillfället!(alltså dom vann allsvenskan)
Men vad tycker ni om det? själv tycker jag det är skönt som faeeen!

(OBS, denna tråd does´t make äny sense)

Senast ändrad:
Aik Aik Aik
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! =)

Spelar ingen roll, betyder bara att alla andra lag är sämre, som tex djurgårn, hammarby, göteborg, malmö....mmmmmmmm, så skönt!

Aik Aik Aik
helt objektivt, eftersom allsvenskan inte rör mig i ryggen, kan jag bara säga att jag tycker att fel lag vann. göteborg har spelat roligare fotboll hela året och gjort 50% fler mål.
svårt att säga om det är ett rättvist sm-guld eller inte, men det är synd att man ska kunna vinna allsvenskan på 36 gjorda mål, ett snitt på strax över ett mål per match.

Aik Aik Aik
No offence and all, men på riktigt, varför diskutera fotboll på ett skidforum? Ja, det finns ett OT-forum här, men jag kan lova att du får ut mer genom att läsa/skriva på t.ex. Svenskafans.

Aik Aik Aik
Återigen, alla aikare är SSSLLLLLLLLAAAAAAAAAASSSSSSSKKKKTTTTRRRRRRAAAAAATTTAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aik Aik Aik
AIK sveriges mest hatade lag tog iår Sm-guld, grattis, fortsätter ni vinna guld i den takten ni gjort hittils kanske ni är ikapp blåvitt om ett par hundra år.

Förutsatt att sveriges mesta mästare inte vinner.
/owkee, STOLT ÄNGEL!

Aik Aik Aik
AIK SM-GULD 2009!!!
Drömmar av guld A, drömmar av guld I, drömmar av guld K, ja de e drömmen om AIK!!
så jävla skönt!!!!!

VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA ÄNGLARNA FRÅN GÖTET!!!!?????

nu är det bara svenska cupen kvar!, kämpa! vinnacupen!

Aik Aik Aik
Owkee sa:
AIK sveriges mest hatade lag tog iår Sm-guld, grattis, fortsätter ni vinna guld i den takten ni gjort hittils kanske ni är ikapp blåvitt om ett par hundra år.

/owkee, STOLT ÄNGEL!
VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA ÄNGLARNA FRÅN GÖTET!!!!?????

Aik Aik Aik
melgibson!! säg istället vilket lag du håller på haha!!! kan ju iaf säga att aik tar alla andra lag på allt när det gäller fotboll!!

Aik Aik Aik
FUKK AIK MADDAFUKKAZZZZ!!!!
För övrigt så är jag inte så insatt i fotboollen, det är egentligen en ganska gay sport... ;)
Hockey e mycket najsare, OCH det utspelar sig på vintern, BÄSTA ÅRTIDEN!
(ps. och djurgårn e mycke bättre på hockey ds.)

Aik Aik Aik
Owkee sa:

/owkee, STOLT ÄNGEL!
word , vi änglar står stolta ! säsongen 2010 blir den säsong då vi kör över allt och alla !

Tillbaka
Topp