Åk- och resekompis till Disentis

selste

Ny medlem
Eftersom jag befunnit mig på varmare breddgrader i 2 månader fram till nyss, så har planeringarna inför vintern hamnat lite på sidan av. Men nu ska jag iaf ta tag i det här och tänker dra ner till Disentis inom en snar framtid. Tanken är att åka ner och bo på vandrarhem/hotell i början och sen se om man hittar något bättre boende när man väl är på plats.

Så därför undrar jag:
- Finns det någon annan som inte har planerat vintern och är sugen att åka ner och åka lite puder i Disentis? Eller är sugen på att åka till någon annan puderhåla?

- Vilka är eller ska ner till Disentis i vinter? Skulle vara trevligt att hitta några sköna människor att åka med.

Hör av er!
Alexander Selander
070 2327703
alex.selander@gmail.com

Hej!

Jag är nog i en lite snarlik situation, har inte riktigt planerat som man "borde". Kommer förhoppningsvis åka ner i veckan och sen får man försöka lösa någon form av boende på plats...

Disentis är målet för de jag åker ner med som redan har boende, så antar att man hamnar där till att börja med. Men det finns inget som säger att man måste bli kvar där för min del...

//Emil Sund
070-2246565
Emil.sund@gmail.com

Jag kan också vara intresserad utav detta då jag nyligen blivit friställd. Hör gärna av er på johan.haegg@hotmail.com

Nu har jag kommit ner till Stockholm och vi fortsätter resan ner via Tyskland imorgon!
Jag vet inte hur länge jag kommer stanna väl nere, det beror såklart på vilka boende möjligheter som dyker upp.

Vet någon av ett golv man kan slagga på någon dag till en början så får ni mycket gärna höra av er! Allt är verkligen av intresse :)

Mvh //Emil

Tjena!
Befinner mig också i en liknande situation, är hemma i stockholm nu och riktigt sugen på skidåkning...
Jag kommer troligtvis bli tvungen att hitta jobb då ekonomin är kass.
Är sugen på engelberg men kan åka var som helst egentligen..
Har du redan stuckit eller?

Max

Tillbaka
Topp