Ted_bskier sa:
Hur många artiklar om gubbheliskiing med CMH kan Åka Skidor göra?? CMH ägs av jätteföretaget Intrawest som bl.a äger Whistler och borde därmed ha råd att göra reklam själva. Det finns massor av intressanta heli- och catskiingföretag i Kanada men Åka Skidor gör bara reportage om ett, år efter år... Tvivlar inte på att man kan få bra åkning med CMH (om man nu har råd att hyra en hel heli så man slipper amerikanska fetton med mer stålar än skidkunskaper) men det börjar kännas jävligt tjatigt att läsa samma reportage varje år. Nu är bara frågan vilken CMH Lodge Åka Skidor ska besöka i år, jag gissar på Bugaboos...
Bäste Ted_bskier,
det är över sex år sedan du frågade detta och det är (ser jag) ett tag sedan du var inloggad här.
Vi vet förstås ännu inte svaret på din fråga, "
Hur många artiklar om gubbheliskiing med CMH kan Åka Skidor göra".
Antalet har ökat rejält sedan du ställde frågan och så länge tidningen finns kvar så lär det väl fortsätta öka.
Om vi flyttar fram din andra frågar "vilken CMH Lodge Åka Skidor ska besöka i år" till 2013 så kan vi besvara åtminstone den. Åka Skidors chefredaktör har tydligen varit på sin resa i år och resultatet redovisas visst i senaste numret.
I år blev det GALENA!
Där stötte chefredaktören på, låt mig inte säga "Gubbgänget", P-H, "Mäcen", "Mad Max" m. fl.. Tyvärr fick vi inte veta så mycket mer än själva smeknamnen, man hade ju väntat sig lite berättelser om dessa gestaler, men efter presentatioen mynnar det ut i att:
"Hela svenskgänget tycker att upplevelsen överträffar deras förväntningar."
Tydligen är CMH fortfarande bra.
hälsn Kappakomplett (flogging a dead horse)