hockeyjanne
Medlem
Åka utan stavar, förräderi mot sporten.
Som rubriken lyder, någon som INTE håller med mig?
ahh, för nu är det så mkt snöHogizz sa:Någon som försöker skapa en h8 tråd? :D
Lägg ner energin på åka skidor ist!
Namnet säger allt, hockeyjanne kom fel helt enkeltHogizz sa:Någon som försöker skapa en h8 tråd? :D
Lägg ner energin på åka skidor ist!
Haha Woerd:D Hockey pojkar måste alltid ha någon stav i handen. Hehe^^Setermaan sa:Namnet säger allt, hockeyjanne kom fel helt enkeltHogizz sa:Någon som försöker skapa en h8 tråd? :D
Lägg ner energin på åka skidor ist!![]()
landa inte på dom då^^oskarpedersen sa:jag håller inte med dej!
Ja har inte råd att köpa nya stavar hela tiden
du fick tänka efter länge va för att få till din roliga vits?Jibberisch sa:Håller fullständigt med. Barn under fem år kan få mitt tillstånd att åka utan stavar. Alla andra liknar jag direkt vid en 50-årig dansk blendkärring, i urblekt pastelloverall från tidigt 80-tal, som åker skidor för andra gången i sitt liv. (Första gången var på tomten hemma efter att hennes lönnfete make, på den lokala fritidsgårdens skidbytardag, kommit över ett par 15 cm för långa spett Rossignol från samma tidiga 80-tal)
Ja, jag anser att danskar inte har någonting i en skidbacke att göra. Håll er till saker ni kan, förslagsvis grissvålar och röd körv.
För det första har jag aldrig spelat hockey seriöst under hela mitt liv, och namnet var något jag tyckte lät kul för ungefär 3 år sen. Men seriöst, BAJSKORVEN ska väll fan inte klaga på namn.Bajskorven sa:Haha Woerd:D Hockey pojkar måste alltid ha någon stav i handen. Hehe^^Setermaan sa:Namnet säger allt, hockeyjanne kom fel helt enkeltHogizz sa:Någon som försöker skapa en h8 tråd? :D
Lägg ner energin på åka skidor ist!![]()
Här är äntligen någon som fattar!Jibberisch sa:Håller fullständigt med. Barn under fem år kan få mitt tillstånd att åka utan stavar. Alla andra liknar jag direkt vid en 50-årig dansk blendkärring, i urblekt pastelloverall från tidigt 80-tal, som åker skidor för andra gången i sitt liv. (Första gången var på tomten hemma efter att hennes lönnfete make, på den lokala fritidsgårdens skidbytardag, kommit över ett par 15 cm för långa spett Rossignol från samma tidiga 80-tal)
Ja, jag anser att danskar inte har någonting i en skidbacke att göra. Håll er till saker ni kan, förslagsvis grissvålar och röd körv.
Du menar alltså att Pollard och Andy Mahre är blendkärringar?Jibberisch sa:Håller fullständigt med. Barn under fem år kan få mitt tillstånd att åka utan stavar. Alla andra liknar jag direkt vid en 50-årig dansk blendkärring, i urblekt pastelloverall från tidigt 80-tal, som åker skidor för andra gången i sitt liv. (Första gången var på tomten hemma efter att hennes lönnfete make, på den lokala fritidsgårdens skidbytardag, kommit över ett par 15 cm för långa spett Rossignol från samma tidiga 80-tal)
Jag klagade bara på att du måste ha en stav i handen när du åkerhockeyjanne sa:För det första har jag aldrig spelat hockey seriöst under hela mitt liv, och namnet var något jag tyckte lät kul för ungefär 3 år sen. Men seriöst, BAJSKORVEN ska väll fan inte klaga på namn.Bajskorven sa:Haha Woerd:D Hockey pojkar måste alltid ha någon stav i handen. Hehe^^Setermaan sa:Namnet säger allt, hockeyjanne kom fel helt enkelt![]()
hahah!hockeyjanne sa:För det första har jag aldrig spelat hockey seriöst under hela mitt liv, och namnet var något jag tyckte lät kul för ungefär 3 år sen. Men seriöst, BAJSKORVEN ska väll fan inte klaga på namn.Bajskorven sa:Haha Woerd:D Hockey pojkar måste alltid ha någon stav i handen. Hehe^^Setermaan sa:Namnet säger allt, hockeyjanne kom fel helt enkelt![]()
faaaaan va sant!Hjalles sa:Att hålla på och göra massa regler inom den här sporten tycker jag är förräderi mot sporten! någon som INTE håller med mej?
haha, va töntigtLars_Ilis sa:Är man en skidåkare åker man med stavar, så är det bara.
så när man kör utan stavar så blir man automatiskt en dansk ?Jibberisch sa:Håller fullständigt med. Barn under fem år kan få mitt tillstånd att åka utan stavar. Alla andra liknar jag direkt vid en 50-årig dansk blendkärring, i urblekt pastelloverall från tidigt 80-tal, som åker skidor för andra gången i sitt liv. (Första gången var på tomten hemma efter att hennes lönnfete make, på den lokala fritidsgårdens skidbytardag, kommit över ett par 15 cm för långa spett Rossignol från samma tidiga 80-tal)
nä verklgen inte. tycker det är den mest diskussionsrikaste tråden på länge.Manutten sa:världens genom tiderna mest meninglösa tråd?