Åldringar sökes till skidresa....

NATIVE

Medlem
Är 40 bast och fortsatt grymt intresserad av skidåkning, kroppen verkar ju hålla ett tag till, vid 25 tänkte man ju att man var körd efter 30 men finns viljan så....nåväl, skidpolarna börjar tyvärr trilla bort av olika anledningar och därför tänkte jag kolla här om det finns några "rutinerade" skidåkare som har förslag på skidresa till vintern (gärna ngn snörik destination). Hör av er!

jag är 31 och har familj, platsar jag in i "gammal" segmentet?

Canada 2 veckor är något som skulle vara intressant men är även öppen för förslag.

Førlåt om jag inte håller mig till æmnet och inte tillfør något Men FAN vad kul att ni tar tag i det hær. Lær ju vara hur kul som helst att åka runt ett ræv-gæng och åka puder.

Har dessværre en hel del år kvar till 40 men kankse får følja med en annan gång?

Låter kul detta!!
Jag är 34år så jag räknas väll som junior i detta gäng. Men jag är grymt intresserad av detta. Planer på 4-7 veckor med skidåkning. Gärna Japan samt Canada eller Alaska.
Har 8vintrar i benen i Canada och där blir jag aldrig less på. Speciellt då man är större delen av tiden i Rogers Pass BC.
/////Anders

NATIVE och alla andra:
Skulle Ryssland va intressant att åka till?
Finns det fler som gillar att slänga på stighudarna och göra toppturer?
Och göra ca 1000-1800 fallhöjdsmeter per/dag?
////Anders

tjena
någon "oldies" som tänker göra en hel vinter nere österike ?
...själv siktar jag på ännu en....troligtvis tillbaka till badgastein ..men lite sugen på att prova ny ort!

Tillbaka
Topp