Alla i Whistler!

Bejo

Medlem
Alla i Whistler!
Som alla vet spelar Sveriges Hockeygrabbar semifinal i JVM den 4 jan! Ska vi samla alla svenskar på en o samma pub o heja fram våra pöjkar! Vad sägs om Tapleys mitt emot Buffalo bills, ovanför Moejoes! Vore najs med en grym uppslutning,....HEJA SVERIGE!!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp