Som alla vet spelar Sveriges Hockeygrabbar semifinal i JVM den 4 jan! Ska vi samla alla svenskar på en o samma pub o heja fram våra pöjkar! Vad sägs om Tapleys mitt emot Buffalo bills, ovanför Moejoes! Vore najs med en grym uppslutning,....HEJA SVERIGE!!