Amatörfilm - Kalmar

Amatörfilm - Kalmar
hehe skoj bara två tips:

Man ska stå på skidorna hehe ;)

Och du som försökte 360 du börjar rotationen innan du har lämnat kicken börja den lite senare och su ska se att du kmr runt ;)

Annars var den riktigt kul att titta på ;)

Amatörfilm - Kalmar
haha as skön! så ut att ha kul. visste inte att det finns sånna talanger i Kalmar:P jibba på polers:P

Amatörfilm - Kalmar
Vi är fullt medvetna om att vi inte är några större talanger ;)
Vi hade förbannat kul när vi spelade in filmen och det är väl det viktigaste?

Amatörfilm - Kalmar
ja mkt kan man säga men mottot med den hä filmen känns som, man får taga vad man haver...tragiskt att man tycker de här ä bra underhållning en fredakväll men så ä de

Amatörfilm - Kalmar
Haha.. bättre än såhär kommer våran film knappast bli som vi ska spela in i sälen nu nästa vecka.. inga pro:s direkt heller.. men de kommer bli kul som attan :D Och vad är skidåkning utan några entusiaster som gillar att åka mer än allt annat.

Amatörfilm - Kalmar
CassiusClay ska du bara klaga så skit i att svara!

Den va skön. Ni åkte verkligen för det var kul o inget annat.

Amatörfilm - Kalmar
Ey det är ju mitt gamla hood! Uppvuxen i tegelviken och allt ju =) Och i den backen åkte jag och gänget pulka i små dagar =) Grabbar kom och åk med oss i svertbäcksmåla (Nybro) då! Det är faktiskt en helt okej backe!

Kul, nostalgiskt =)

Amatörfilm - Kalmar
cocoo jag sa bara mitt omdöme om filmen. Det är väl meningen när ni lägger upp den här ??
aja ni hade ju roligt så skitsamma

Amatörfilm - Kalmar
Vi tackar för de konstruktiva tipsen och ger fingret till de som mobbar och gnäller på oss ;)
Vi vet att vi är kassa, men vi har iaf roligt. Jag lade upp filmen av den enkla anledningen att jag själv älskar att se andras amatörfilmer, hur dålig kvalitén än är på åkningen... Så länge det är skön musik och okej klippning.

Christoffer Aldell - Låten är "MOP feat. Busta Rymes - Ante Up (remix)"

Amatörfilm - Kalmar
schysta grejjer asså ! gillade försöket på cork 180 av bräd killen och alla snygga spiken 270 av skidåkaren... GRYYYYYYYYYYYMT filmat också !

Amatörfilm - Kalmar
Äh, helt klart skönt ni verkar ha det! Jag menar, dra till pulkabacken och ha lite skoj, varför inte liksom :D. Ni har inspirerat mig att om det nu kmr mer snö, så ska jag fan dra ut med mina polare till närmsta pulkabacke och bara dra fram kameran! :D Som sagt, att åka är skoj, och sen övning ger färdighet? Jag citerar "Skam till den som ger upp"

Amatörfilm - Kalmar
Även om ni inte är de bästa åkarna syns det att ni har kul. Jag gör själv en liknande film och vet att det är skitkul bara att klippa den, för att inte tala om åkningen. Så forsätt bara. Ett tips bara, om man testar på 360, börja rotationen efter att ni lämnat hoppet, då sätter ni den ;)

Amatörfilm - Kalmar
Jävligt bra!
Skönt med nån motpol mot alla bajsnödiga teenangstjibbers som hänger här och är oroliga att deras googles inte passar ihop med pjäxorna!
Som gammal Kalmarlänsbo så kan jag bara säja att ni har vunnit ett specialpris för den filmen om ni kommer till västra jämtlandsalperna och tänker jibba loss!

Amatörfilm - Kalmar
man kan ha mycket kul vi skulle dra till ett rail och filma men fick inte så vi byggde ett hopp över en väg som man va tvungen att droppa från motorvägen för att få fart till och landningen bestog av ett dike så man behöver inte mycket för att ha kul och det visar dessa grabbar bra tycker jag 10 av 5 möjliga

Tillbaka
Topp