Amerikanska nätshoppar som säljer alpint.

Perkal

Ny medlem
Som topic lyder. Amerikanska nätshoppar som säljer alpint.
Skulle uppskatas om man kunde få lite länkar som är pålitliga!
Tänkte köpa hem lite saker nu medans dollarn ligger så pass lågt!

Tack på förhand!

oscarius sa:
Det var superbra! Inte. Sök inte efter gamla trådar utan länka själv det skulle uppskatas efter som du antagligen inte läser igenom alla dina länker... Mycket av det du länkade var skit.

Lönar sig knappast att handla från usa nu när dollarn gått upp senaste veckorna + dyr frakt tull och moms. Tror det blir billigare att handla från nåt eu-land tex england eller tyskland. Tex Lineskidor är billigare från england inklusive frakt till sverige än vad dom kostar i butik i usa. Och sen skall du betala tull, moms och frakt...

Pimpelgas sa:
Lönar sig knappast att handla från usa nu när dollarn gått upp senaste veckorna + dyr frakt tull och moms. Tror det blir billigare att handla från nåt eu-land tex england eller tyskland. Tex Lineskidor är billigare från england inklusive frakt till sverige än vad dom kostar i butik i usa. Och sen skall du betala tull, moms och frakt...
Jo vars. Kom på det sedan efter jag skrivit men många nätshoppar har ofta frakt erbjudanden om man handlar för en viss summa. Lutade på sportconrad förut får nog ta och göra det igen.

Senast ändrad:
Perkal sa:
Det var superbra! Inte. Sök inte efter gamla trådar utan länka själv det skulle uppskatas efter som du antagligen inte läser igenom alla dina länker... Mycket av det du länkade var skit.
Där har du fel. Helt fel. Jag läste igenom länkarna. Och om du tittar på några av länkarna i trådarna så ska du finna.
varför har du så jävla hård attityd för?
Du går själv och startar en tråd om ämnet, som du skulle funnit om du hade sökt först. Vad är då grejen med "antagligen inte läser igenom alla dina länkar"...?
Jong.

oscarius sa:
Perkal sa:
Där har du fel. Helt fel. Jag läste igenom länkarna. Och om du tittar på några av länkarna i trådarna så ska du finna.
varför har du så jävla hård attityd för?
Du går själv och startar en tråd om ämnet, som du skulle funnit om du hade sökt först. Vad är då grejen med "antagligen inte läser igenom alla dina länkar"...?
Jong.
Jag är inte hård. Jag sätter bara inte mina händer iför min mun.
Jag kollade igenom alla länkar som var på trådarna, förutom dom jag visste inte var amerikanska. Och jag kan säga dig det var ingen som var amerikansk eller sålde med den amerikanska valutan "dollar".

Lima-ko sa:
Missade du det här https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=21270 som är klistrat i både Freeride - Skidor och Jibb - Skidor?

Tänker då framförallt på:
= Shopping =
Vilken är den bästa skidaffären på Internet? Var kan jag köpa XX? https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=21364
Måste jag betala moms och tull på varor från utlandet? https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=16645
Tack så hemskt mycket skumläste lite ska läsa lite mer nu! Tackar!

Tillbaka
Topp