Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte bara kolla om de e nåra andra som tänkte ta sig ner till den underbara pärlan Andermatt denna vinter. Skriv upp er här i så fall. Vi e 6 pers som anländer nån gång runt den 14e januari...
Bara en kort visit v 5.
Hoppas på att återvända senare i vinter.
Söker någon att "anlita" för lite skön åkning. Svårt att hitta runt utan att ha någon som kan tipsa om värda hiker.
Har hyrt en guide i ett par dar första veckan jag är nere för att få lite bra tips - fanns en bra artikel i senaste edge med tips på några bra offpiståk.