Andreas Håtveit

Andreas Håtveit
inte för att vara negativ eller nått men denna tråd skulle passa bra i ot tråden...så slipper man massa onödiga forumtrådar..

men men kul för dig :)

//sim

Andreas Håtveit
nice. efter att han har vart din instruktör så tror jag att du har satt 3a.

Andreas Håtveit
men vemfan bryr sej?
kul för dej men varför göra en tråd om det?
själv komemr jag ha en massa andra instruktörer till sommarn, inte fan bryr ni er om det? varför skrtev jag det här? jag är helt jävla korkad!

Andreas Håtveit
jag undrar också varför du skryter om vem som ska vara din coach, och att det är andreas håtveit sätter fan stor press på dig, sätter du inte 720 när du blivit lärd av honom är det fan pinsamt.

Andreas Håtveit
victorblomqvist sa:
jag undrar också varför du skryter om vem som ska vara din coach, och att det är andreas håtveit sätter fan stor press på dig, sätter du inte 720 när du blivit lärd av honom är det fan pinsamt.
Thats so true!
Något onödigt tråd!

Andreas Håtveit
va fan är det frågan om?
det är väl skit nice att få honom som instruktör!? jag hade inte bangat.

vad är det för snack om "vem bryr sig", "vad vill du ha sagt med detta" !?!?
danielnordin kanske vill ha sagt lika mycket som ni vill med era jävla studsmattefilmer...

hoppas det blir grym och du lär dig!
peace

Andreas Håtveit
LEAF sa:
va fan är det frågan om?

danielnordin kanske vill ha sagt lika mycket som ni vill med era jävla studsmattefilmer...

peace
word

Andreas Håtveit
Ärligt talat så är det inte många här på freeride som bryr sig. Skryta kan du göra för dina kompisar, här passar det definitivt inte in!

Andreas Håtveit
Robint sa:
Ärligt talat så är det inte många här på freeride som bryr sig. Skryta kan du göra för dina kompisar, här passar det definitivt inte in!
vem säger att det är skryt? detta borde ju öppna en diskussion om att ha proffs som intruktörer och hur de kan utvecka ensjälv, swedish posse hade ett camp i stryn förra sommaren.
frågor som "undra hur många varv jag kan snurra när andreas har lärt mig allt", "är det värt pengerna?", "grymt med andreas håtveit kör instruktör-pass, undra om jon och simon gör det också" borde dyka upp här tycker jag!

ex.
är inte bröderna harlaut´s film om "titta jag kan kangaroo-flip på en stutdsmatta" rent skryt?

Andreas Håtveit
daniel nordin:) asså du var inte grym på att skryta du får ju vänta på upplägg eller smyga in det inte säga det rakt ut:P träna hemma framför spegeln och lycka till ..

Andreas Håtveit
LEAF sa:
va fan är det frågan om?

peace
word snubbe dendär löv

Andreas Håtveit
LEAF sa:
Robint sa:
vem säger att det är skryt? detta borde ju öppna en diskussion om att ha proffs som intruktörer och hur de kan utvecka ensjälv, swedish posse hade ett camp i stryn förra sommaren.
frågor som "undra hur många varv jag kan snurra när andreas har lärt mig allt", "är det värt pengerna?", "grymt med andreas håtveit kör instruktör-pass, undra om jon och simon gör det också" borde dyka upp här tycker jag!

ex.
är inte bröderna harlaut´s film om "titta jag kan kangaroo-flip på en stutdsmatta" rent skryt?
Nej faktist inte, dom visar bara upp lite klipp på sig själv som så många andra här på Freeride

Andreas Håtveit
LEAF sa:
ex.
Det kan ats som skryt men dom ger mer än denna tråden. Man ser hur man skall göra, man kan kollapå tekniken, hur dom slänger sej osv. vad ger denna tråden?

Andreas Håtveit
LEAF sa:
va fan är det frågan om?

peace
Ord!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp