v-larsson
Aktiv medlem
ang. silverton mountain
jag har tyckt att detta ställe värkar som ett underbart ställe. men när jag läst om stället i åka skidor och sett ett reportage därifrån på när och fjärran så tycker jag det verkar skitkasst. när när och fjärran var där fick dom bara åka uppskörd snö och det var urkasst enligt åka sidor (utom sista åket) min fråga är då. är det så kasst som dom påstår?