ang. silverton mountain

v-larsson

Aktiv medlem
ang. silverton mountain
jag har tyckt att detta ställe värkar som ett underbart ställe. men när jag läst om stället i åka skidor och sett ett reportage därifrån på när och fjärran så tycker jag det verkar skitkasst. när när och fjärran var där fick dom bara åka uppskörd snö och det var urkasst enligt åka sidor (utom sista åket) min fråga är då. är det så kasst som dom påstår?
 
ang. silverton mountain
kan väl tänka mig att det är i förhållande till senaste snöfall och tid på året men det är bara gissning utan grund från mitt håll
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp