Angående växthuseffekten2

TigerKlas

Ny medlem
Angående växthuseffekten2
Hej igen...

Jag är glad att många tog mitt lilla bidrag till forum på allvar, förvisso innehöll den en mängd felaktigheter men mitt budskap kom fram.

Jag är absolut ingen renodlad miljösnubbe(inget ont sagt om miljösnubbar!!!) men jag känner ändå att vissa saker kan man inte fortsätta att blunda för.

Jag tror att vi alla på denna sida delar nöjet med att vara ute i det fria, (läs. naturen) och det vore ju synd om den skulle förtvina och förfalla...

En del av svaren på mitt inlägg löd, att det var ingenting att oroa sig över, för de stora konsekvenserna skulle inte komma förens om några tusen år. Men vad är det för resonemang. Då spelar ingenting nån roll då, så länge det inte drabbar en själv. Det låter ju sunt, eller...

Det känns som det är dax att nån börjar göra nånting, och varför inte börja med sig själv. Det är ju dom små sakerna som i slutändan kommer göra de stora skillnaderna, så länge vi är många.

Så jag säger, freeride-medlemmar. Ta Erat ansvar innan det är för sent. Man vill väl ändå att ens barnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarnsbarns...osv oxå ska få uppleva det grymma med snö och skid/brädåkning!

Klabbe

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp