SwedishMountain
Ny medlem
Ännu en musik tråd, Bästa låten som gjorts?
modernt: behind blue eyes
gammalt: Sound of silence
gammalt: Sound of silence
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
för att alla låtar dör efter en vecka hur man än gör, det finns inga odödliga.Aspebo sa:de slog mig just att ingen nämnt Promoe - These Walls Don't lie
de som är tragiskt är att dom flesta inte ens skriver sånna låtar som verkligen de tycker är låtar som är "odödliga", utan låtar de älskar for the moment
hell yeah there is! jag nöter själv ut låtar på 1 dag vanligtvis, men klart de finns odödliga låtar, varav jag anser Promoe - These Walls Don't Lie är en av dom.Martiiin sa:för att alla låtar dör efter en vecka hur man än gör, det finns inga odödliga.Aspebo sa:de slog mig just att ingen nämnt Promoe - These Walls Don't lie
de som är tragiskt är att dom flesta inte ens skriver sånna låtar som verkligen de tycker är låtar som är "odödliga", utan låtar de älskar for the moment
klart som fan det finns "odödliga" låtar, precis som det finns "odödliga" band. dock gjordes ju som bekant all bra musik på 60 och 70-talet (många band därifrån som aldrig kommer försvinna). the who, thin lizzy, acdc, ramones, the clash, led zeppelin- listan kan göras lång..Aspebo sa:hell yeah there is! jag nöter själv ut låtar på 1 dag vanligtvis, men klart de finns odödliga låtar, varav jag anser Promoe - These Walls Don't Lie är en av dom.Martiiin sa:för att alla låtar dör efter en vecka hur man än gör, det finns inga odödliga.Aspebo sa:de slog mig just att ingen nämnt Promoe - These Walls Don't lie
Men de finns massvis, helt klart
aa gillar man den typen av musiken så var de bättre förr! inom min genre då, vill säga rap, så var väl de typ 90 talet som gäller. Notorious B.I.G, 2pac, NWA och Jay-Z kommer aldrig glömmas bort. Dessvärre så har de börjat bli på modet att rappa på beat med lite mer soul i igen, vilket gillas starkt! Ett bra tips på detta är K.Sparks - Take Em High ft. Kid Cudisimonthyrberg sa:klart som fan det finns "odödliga" låtar, precis som det finns "odödliga" band. dock gjordes ju som bekant all bra musik på 60 och 70-talet (många band därifrån som aldrig kommer försvinna). the who, thin lizzy, acdc, ramones, the clash, led zeppelin- listan kan göras lång..Aspebo sa:hell yeah there is! jag nöter själv ut låtar på 1 dag vanligtvis, men klart de finns odödliga låtar, varav jag anser Promoe - These Walls Don't Lie är en av dom.Martiiin sa:för att alla låtar dör efter en vecka hur man än gör, det finns inga odödliga.
har ingen koll på rap, men det finns faktiskt en "grupp" som är rätt balla: souls of mischief. sen är väl inte public enemy och leka med heller. skön grabbar!Aspebo sa:aa gillar man den typen av musiken så var de bättre förr! inom min genre då, vill säga rap, så var väl de typ 90 talet som gäller. Notorious B.I.G, 2pac, NWA och Jay-Z kommer aldrig glömmas bort. Dessvärre så har de börjat bli på modet att rappa på beat med lite mer soul i igen, vilket gillas starkt! Ett bra tips på detta är K.Sparks - Take Em High ft. Kid Cudisimonthyrberg sa:klart som fan det finns "odödliga" låtar, precis som det finns "odödliga" band. dock gjordes ju som bekant all bra musik på 60 och 70-talet (många band därifrån som aldrig kommer försvinna). the who, thin lizzy, acdc, ramones, the clash, led zeppelin- listan kan göras lång..Aspebo sa:hell yeah there is! jag nöter själv ut låtar på 1 dag vanligtvis, men klart de finns odödliga låtar, varav jag anser Promoe - These Walls Don't Lie är en av dom.
jag var otroligt nära på att säga comfortably numb (live versionen), man blir både förvånad och lite rädd när man läser folks svar i den här tråden :SHeeenk sa:Förvånad att ingen har sagt Pink PIoyd, är svårt att peka ut en enstaka låt så hela The Wall Albumet som iof är som en ända lång låt, man hör alltid nåt nytt när man lyssnar på det.
haha XD hoppas du skojanuXen sa:http://open.spotify.com/album/1l4pI2ZlkjEWpuh54VkxpK
lätt tyygsta svenska hip hoppen som gjort!