Anon tips

TSvensson

Ny medlem
Anon tips
Vänder mig till er som kör/kört med Anons Goggles. Hur funkar de? Vilka modeller e de som gäller? Vilka linser - Red Mirror kontra deras SilverMirro mm. Ja behöver helt enkelt tips o hjälp om de olika modellerna.

Tack på förhand

Anon tips
anon figment ska det vara om man ska ha anon.. själv kör jag på ett par anon figment white med gold emblem, gold mirror.. figment är värkligen skööna :D

Anon tips
Jag använder ett par anon realm modpots brills. tycker dom är underbart sköna, är fan dom goggles som sitter skönast enligt mig. Dom är som sagt lite störra än figment så dom sitter skönare på ett bättre sätt enligt mig som gillar lite större brillor. Tycker dom är ett bra alternativ.. =)

Anon tips
har figment, med typ gold mirror eller nått. är inte så mycket spegel, men dock ljus och skön.
funkar när det är både mörkt och ljust. sen är dom sjukt sköna också, själva passformen alltså ...

Anon tips
aendrew sa:
hitta ett riktigt kap här på freeride om du e sugen https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=30237
hittade? du kan inte behövt leta länge, det är ju fan din egen annons...

Jag har anon realm, kan rekommenderas. De fungerar bra, immar inte nämnvärt. Har nån spegellins utan FÖR mkt spegel vilket gör att de funkar hyfsat även lite mulna dagar, bra allroundlins. Vet tyvärr inte vad den heter men det är vanlig spegel, inte red eller blue eller nåt sånt.

Och till skillnad från en del andra här (Simon_l) så har jag faktist TILL OCH MED ANVÄNT gogglesen innan jag berättar hur bra de är. Jag slutar aldrig förvånas över hur folk kan förutspå hur gogglesen kommer fungera jättebra i backen senare.

Anon tips
detejulysande sa:
Anon gör helt klart snygga bågar. Men dom snyggaste ja sett någonsin är helt
klart anon majestic daggers. Enda problemet e bara att de e brudbågar. Jävla osis. Ingen som vet
om de finns samma modell fast för killar, eller om de e värt att köra med tjejbrillor endå.

länk för er som inte sett dom
http://www.buysnow.com/catalog/detail/et9tJ
Köp dom !!!

Det syns ju inte utanpå att det är tjejbrillor, min dotter kör med killbrillor isåfall och det går skitbra,
det är ju unisex på det mesta nu om det inte är Rosa band på förståss..

Senast ändrad:
Anon tips
EricNorrlander sa:
detejulysande sa:
Anon gör helt klart snygga bågar. Men dom snyggaste ja sett någonsin är helt
klart anon majestic daggers. Enda problemet e bara att de e brudbågar. Jävla osis. Ingen som vet
om de finns samma modell fast för killar, eller om de e värt att köra med tjejbrillor endå.

länk för er som inte sett dom
http://www.buysnow.com/catalog/detail/et9tJ
Köp dom !!!

Det syns ju inte utanpå att det är tjejbrillor, min dotter kör med killbrillor isåfall och det går skitbra,
det är ju unisex på det mesta nu om det inte är Rosa band på förståss..
nackdelen är väl att tjejgogglar brukar vara lite mindre till storleken och därför inte passa killansikten så bra... men har man ett litet face så går det säket bra.

Anon tips
nackdelen är väl att tjejgogglar brukar vara lite mindre till storleken och därför inte passa killansikten så bra... men har man ett litet face så går det säket bra.

Hur mycket mindre, någon som vet ?

Anon tips
Jag åker med Anon halcyon, de bästa brillorna jag någonsin åkt med, immar aldrig och slittåliga. Jag har gjort många faceplants och brillorna har inte en skråma, jag fattar inte hur men det är grymt i alla fall. Nackdelen är att brillorna kostade väldigt mycket.

Om inte Halcyon passar, så skulle jag rekomendera anon figment, billigare variant, fast man ser lite mindre med dem.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp