J
JoInt-1992
Guest
Använder du någon annat skydd än hjälm?
Tjena..bara undrar om ni använder något annat än bara hjälm om i nu använder hjälm.
PEACE:D
PEACE:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
OK..har bar en fråga till dig eller någon annan vad är bettskena?Mandate sa:Hjälm, ryggskyd och bettskena
Använder också ryggskydd. 1. Ryggskyddet sänker inte rörligheten.FilipAvall sa:Nej, pallar inte använda ryggskydd det är säkert stelt. Brukar ändå aldrig slå mig på ryggen.
Det är rätt svarat jag letar efter de just nu och skall få min polare (Filip) att också använda de:DFlurre sa:Använder också ryggskydd. 1. Ryggskyddet sänker inte rörligheten.FilipAvall sa:Nej, pallar inte använda ryggskydd det är säkert stelt. Brukar ändå aldrig slå mig på ryggen.
2. Det är inte stelt.
3. Det är helt omöjligt att kunna svara på om du kommer att slå ryggen eller inte.
4. Använd ryggskydd!
intersport brukar ha.. eller stadiumMange_Da_Man sa:nån som vet vart man kan köpa sej ett tandskydd? =)
Du kan även köpa i hockey affärer för dom har alltid det eller så kollar du me din tandläkarejeppenator sa:intersport brukar ha.. eller stadiumMange_Da_Man sa:nån som vet vart man kan köpa sej ett tandskydd? =)
SÅ tänkte nog Fogdö åxåFilipAvall sa:Nej, pallar inte använda ryggskydd det är säkert stelt. Brukar ändå aldrig slå mig på ryggen.
Om du inte vet vem Fogdö var ska du garanterat skaffa ryggskydd! ;-)FilipAvall sa: