Anwärter i österrike

henkaa

Ny medlem
Anwärter i österrike
Tja, Jag ska göra en säsong i österrike, har inte riktigt bestämmt mig vart men det lutar åt st anton. Tanken är den att jag ska jobba som skidlärare. Jag ringde Skichule arlberg och dom hänvisade mig till den här sidan http://www.snowsporttirol.at/index.html/hm/328020/um/328060

problemet är det att jag tycker det låter lite väl dyrt, finns det inga andra sätt du kan få din anwärter utbildning på för ett billigare pris ?

bring some erfarenhet nu fö fään! :D så jag slipper känna mig så vilsen!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp