Appropå läng och helgardering
Sista frågan inför mitt köp av bräda gäller längd. Jag har tidigare åkt på sjukt kort bräda, 151 eller 149 tror jag det var och tyckte det var asnajs men kanske lite väl kort. Inför detta köp tänkte jag gå lite mer till en normal längd.
Jag åker mest park men också lite pist och off-p.
Jag är 180cm och väger 60 kg.
Jag har funderat skarpt på en Rome Agent 154" men känner nu precis innan jag trycker på köp-knappen att jag kanske är bättre av med en 156". Gör de två centimetrarna stor skillnad?
Vad skulle ni satsat på?
Jag åker mest park men också lite pist och off-p.
Jag är 180cm och väger 60 kg.
Jag har funderat skarpt på en Rome Agent 154" men känner nu precis innan jag trycker på köp-knappen att jag kanske är bättre av med en 156". Gör de två centimetrarna stor skillnad?
Vad skulle ni satsat på?