Aqua Jam i Orsa! nu även bilder och rulle!

• Trådstartare Trådstartare PoG
  • Start datum Start datum
T- Bone kommer ta hem allting! med 8 street som cheerleaders! peace

förhoppningsvis kommer skidan att slinta fint på lördag med lite snö på hoppet. så skippa såpan och ta med dunparkasen istället och glöm för all del inte det glada humöret!

8street flying member!

På lördag smäller det! kommer även att finnas några rails och massa annat kul som man kan leka med mellan hoppen! som slackline och studsmatta!

vi ses på Lördag!!

anmäl er på www.snowcamp.se

hur blire me studsmattan? måste man vara anmäld till tävlingen för å få studsa lite? xD..

KOMMER BLI STORT!

en fråga. kommer det finnas tillräckligt med snö på kicken för att trycka dit lite extra känga på slutet? kommer eventuellt upp o skickar lite dubbels....
J

Absolut! Vi håller på att tömma ishallarna runt Orsa området... Klart du ska komma upp!
//Andreas

Tjena grabs. Ska till orsa i morn och tävla och undra om det är svårt med 360 ?

Tack på förhand /k

idag gäller de!!.. alla som inte bestämt sig!: ÅK FÖRFAN.. kommer bli så jävla skojj..

satsas stort också tror jag..

puss å hej nu åker jag iallafall.

Clemens my MAN!!! Vilken Speaker...!!! Gyrmt bra drag hela dagen, även på kvälen... Vi Kommer tilbaka nästa år!!!!

Tack alla för en helt sjuk rolig tillställning! grym tävling och självklart en grym fest!

Thanks Erik!! mitt enorma ordbajseri under dagen medförde viss munntorrhet vilket jag botade med en del dryck på kvällen med fylla som resultat!!

Thanks Erik!! mitt enorma ordbajseri under dagen medförde viss munntorrhet vilket jag botade med en del dryck på kvällen med fylla som resultat!!

Tack för i helgen alla som var i Orsa och röjde!
Duktiga hoppare, bra drag på "Macken" och många rödvinskaraffer i baren blev det.....

i allafall jävligt sliten idag! huvut e lite tyngre än vanligt! men de va de värt

Tillbaka
Topp