Är BMX rätt?

GustavFrandfors

Ny medlem
Är BMX rätt?
Hello alla vintersaknande!
När man tröttnat på longboarden och vill höja cyklingen
till en högre nivå, är det BMX man söker ?

Jag är starkt inne på att köpa en BMX för att ha någonting
att ta ut sin lust att show'a och trixa på.
Men det är ju en uppsjö av dessa små cyklar...
Vad ska man tänka vid köp av BMX och
vad ska man ha för hoj ifall man vill ha den
största möjligheten att variera sig?

Såsom jag tänkte använda en eventuell BMX är
att hoppa lite små dirt eller ramp samt köra lite
street trix å sånt. Somsagt, någon som är hajj ?

Ta det CHILI !

Är BMX rätt?
siimoon sa:
köp min bmx:) fett kul=)
simon, du ska inte sälja din.

prata med nån i affären för tips om vilken hojj du ska ha, jag kan rekomendera specialized fuse hojjarna. en viktig sak är också att du ska ha 14mm axlar på hjulen så att dom inte böjer sej när man grindar, för det är på dom man skruvar fast pegsen. för om du har 10mm och du håller på och grinda så böjer dom sej med största säkerhet...

Är BMX rätt?
Köp min. Skriv i min gästbok om du är intresserad.... WeThePeople Nova 04. Finns i sthlm. Din för 2700 eller billigare vid snabb affär

Är BMX rätt?
borde skaffa bmx ja hojjar bma varenda dag nästan på sommaren solklart det bästa man kan göra om man inte ahr en studsmatta

Är BMX rätt?
helt rätt corkaren, men även om du har studsmatta behöver man nått annat också att göra som omväxling då äre bra med en BMX

Är BMX rätt?
BMX is teh shit! Jag var inne i stan å hojjade hela dan! Har du några polare med dig så tröttnar du aldrig! Rekomenderar starkt att kränga en bema!

Är BMX rätt?
ja du skulle kunnat köpt min om den inte blev snodd men bmx blir tråkigt efter ett tag
så jag rekomderar dirte cyckling om du inte vill lägga en jävla massa pengar på downhill cyckling så jag tycker du ska köpa en kona dirte cyckel eller en scott

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp