är det här en bra bräda?
Tjena!
Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt.
är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek.
Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar.
blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater och tänkte höra med er som inte har egen vinning om det är nåt att ha eller om ni vet nån annan som är bättre.
väldigt tacksam för hjälp
Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt.
är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek.
Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar.
blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater och tänkte höra med er som inte har egen vinning om det är nåt att ha eller om ni vet nån annan som är bättre.
väldigt tacksam för hjälp