Är det så här det ser ut i Åre på sommaren?!

hmm var nere på holiday här om dagen och det var typ sådär då....men det är sjönt när det är jätte varmt eller när det blåser för då e dem borta:P

mvh//
wolwerin

hahahaha! det är fan rätt, dom kan inte få ha det bra på vintern OCH sommaren.

Gratis mat?! Efter en vecka märker man inte av knott, mygg och andra flygande småkusar.. Det är inte malariamygg, och hellre det än söderns fästingar! (Ska jag säga som bor i Uppsala och hänger i Öregrund...)

fan det gäller att inte ha dörrrar å sånt öppet annars blir det ju grymt svårt å såva på nätterna, det finns fan inget värre än knott när man ska såva

jaaaa, ALLA går runt med en sån svärm me ofarliga knott runt om sej. stackars stackars oss...

Jag har varit i åre på sommarn många gånger och har inte märkt några knott alls !

Jag har varit i åre på sommarn många gånger och har inte märkt några knott alls !

"I söder består sommarplågan av regn och mördarsniglar. Men det är inte mycket roligare i norr." å jävlar va hög upp Åre ligger då,halva Sverige.

Av: Huggybear | 2007-07-12 21:50 Citera

hahahaha! det är fan rätt, dom kan inte få ha det bra på vintern OCH sommaren.

Helt rätt,men nog äre lite synd om de ialla fall.

Beror ju på var man är, finns mycket mygg å skit här i gbg om man är på fel ställe hihi

inte kul. men det finns positiva saker i allt. om man är tätt förföljd av ett moln av knott lär man kunna cykla ner får åreskutan rätt fort.

går man på myrarna kring åre kan man bli attackerad av både bromsar och små jävla knott, mygg tycker jag inte är så störiga eller så gillar dom inte mitt blod;)

Tillbaka
Topp