Hej Mrrasmus,
Kul att du är inne och kollar på våra grejer! Jag inser att du kanske redan har köpt en studsmatta nu, men du kan ju få ett svar ändå.
Favorit är en rejäl studsmatta med hög kvalitet. Om man jämför med våra andra studsmattor så har den lite hårdare studs. Det gör att man behöver väga minst 30Kg för att det ska kännas vettigt. Nu förmodar jag att du gör det, men det är ändå lite skillnad i studsen. Den har även lite tunnare kantskydd över fjädrarna, men har du skyddsnät Gör detta mindre. Skyddsnätet vågar jag säga är bland det bästa du kan få tag på överhuvud taget. Bland Jibbare och Snowboardåkare brukar Champion eller vår nya modell North Explorer uppskattas och rekommenderas mest, men vissa föredrar Favoriten. Jämför man Favorit med billigare studsmattor från stormarknader är det inte mycket konkurrens. Då vinner Favoriten lätt. om du är sugen på att själv testa skillnaden finns studsmattorna uppställda i våra lagerbutiker både i stockholm och Göteborg. Där kan du bilda dig en egen uppfattning. Du kan även gå in på youtube och söka på Studsexperten det finns väldigt många filmer upplagda från runt om i norden med våra studsmattor. De flesta filmerna har dock Champion Studsmattan.
Mvh
/ Robert -Studsexperten